Gå til innhold

Lars Kristian Eriksen - Hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke fremtoningen/holdningen hans. Det er et eller annet ved slike overselvsikre "jeg er deilig og jeg VET det"-typen som ikke helt appellerer til meg.

Gi meg heller en jordnær, rolig og gjerne litt småsjenert/innadvendt mann, enn en som poserer halvnaken med mannlig versjon av duck face! ;)

Anonym poster: a68aa4429d2e2369083b2c4d6df59a96

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kroppen er ok, men har han ikke sånn halveis erigert tissemann på bildet?;) har egentlig aldri syntes at han eller caroline er spesielt pene i ansiktet og skjønner ikke hvorfor "alle" synes de er herlige

Anonym poster: e9e4c31264c9713ddf380bacf033ea56

• Liker 6
Skrevet

Tja, kroppen er ok, men har han ikke sånn halveis erigert tissemann på bildet? ;) har egentlig aldri syntes at han eller caroline er spesielt pene i ansiktet og skjønner ikke hvorfor "alle" synes de er herlige

Anonym poster: e9e4c31264c9713ddf380bacf033ea56

Kanskje han er en shower

Anonym poster: 94a69be8172ce5b09017af423a84af89

• Liker 2
Skrevet

Definitivt not. Æsj. Lurer forresten på hvilken størrelse trusen er, xs?

Anonym poster: 1f577fe68343131434dbc8b475665a13

• Liker 3
Gjest hulderjenta
Skrevet

Not. Og det er hovesaklig pga. oppførselen han, hvordan han framstår i media osv.

Skrevet

Han er veldig lite ansiktspen ja, egentlig både han og kona. Tror ikke det er mange som sikler etter noen av dem. Har aldri hørt en jente omtale LK som kjekk, og aldri hørt en gutt omtale FF som pen.

Anonym poster: 8d08b19c7c33794f9919239fbf584d7e

• Liker 9
Skrevet

Noooot.

Anonym poster: 6bcb1c9dc547ed1b7c8c9e8891e6b98f

• Liker 4
Gjest Misteltein
Skrevet

Han er hot på det bildet der. Jeg har googlet han, og sett på bildene fra virkeligheten. Der er han så tja....

Skrevet (endret)

Om LK er pen eller ikke, hot eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Det jeg KAN uttale meg om er hans personlighet. LK er en utrolig sympatisk kar med en flott familie rundt seg som han er nært knyttet til.

Jeg har kjent dem godt så lenge jeg kan huske, og har ikke et eneste vondt ord å si om LK.

Man kan synes hva man vil om "Fotballfrue" etc. etc., men å konkludere med at LK "har en forferdelig personlighet" blir litt i enkleste laget. Eller kanskje du (Rosenrød) kjenner han godt, og har hatt noen forferdelige opplevelser underveis i vennskapet?

Unnskyld for avsporing, men det var vanskelig å holde seg.

Ellers så er LK svært lik sin mamma og sin onkel ;)

Endret av Shinana
  • Liker 4
Skrevet

Definitivt not. Innsunkne øyne med mørke ringer under, rynkete, sliten. Dessuten har han en lite flatterende hårfrisyre og harry klesstil. Og så fremstår han som svært lite sympatisk, noe som ikke akkurat hjelper.

Anonym poster: 549c49c09f239ff9d0b0084fbf88cc3f

• Liker 5
Skrevet (endret)

Han ser ok ut på de bildene men ham har virkelig tapt seg. Er det lavkarboen?

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Skrevet

Om LK er pen eller ikke, hot eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Det jeg KAN uttale meg om er hans personlighet. LK er en utrolig sympatisk kar med en flott familie rundt seg som han er nært knyttet til.

Jeg har kjent dem godt så lenge jeg kan huske, og har ikke et eneste vondt ord å si om LK.

Man kan synes hva man vil om "Fotballfrue" etc. etc., men å konkludere med at LK "har en forferdelig personlighet" blir litt i enkleste laget. Eller kanskje du (Rosenrød) kjenner han godt, og har hatt noen forferdelige opplevelser underveis i vennskapet?

Vi konkluderer ut ifra hva vi leser, blant annet er han ofte aktiv i kommentatorfeltet til FF og der er han ikke alltid en sympatisk gullgutt. Han har også herjet andre bloggers kommentatorfelt og vært aktiv i nettaviser.

Må si at LK er et eksempel på hvordan personlighet og utstråling kan gjøre en i utgangspunktet temmelig kjekk mann helt uspiselig.

Anonym poster: 9ccde54fa48b1029c341c727cb2392ae

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor har du ikke vært i FF tråden å forsvart henne?

Anonym poster: 94a69be8172ce5b09017af423a84af89

• Liker 6
Skrevet

Jeg beklager dersom det virket som om jeg kjente LK personlig. Det gjør jeg ikke, og min "beskrivelse" av ham er KUN basert på de uttalelsene jeg har sett ham komme med på nettet/i medier. Jeg må si at jeg fremdeles synes han virker ganske uspiselig, selv om jeg ikke har kjent ham personlig.

Skrevet

drit hot. ;)

Anonym poster: 89e190fcd57e06857e4d17e98dcfd76e

Skrevet

Lars_Kristian_Erikse_25178a.jpg

Liker best dette bildet jeg :)

Anonym poster: 1770702516a88a4da8dffbb2a835f627

HAHAHAHAHAHAHAH

jo jeg mener fortsatt han er HOT. het heit deilig. jeg blir het av å se han ;) han ER jo kjekkasen selv :)

Anonym poster: 89e190fcd57e06857e4d17e98dcfd76e

Skrevet

Not, tenk å være sammen med noen som synes Beyonce er for tung. Hjelpes

• Liker 6
Skrevet

Jeg beklager dersom det virket som om jeg kjente LK personlig. Det gjør jeg ikke, og min "beskrivelse" av ham er KUN basert på de uttalelsene jeg har sett ham komme med på nettet/i medier. Jeg må si at jeg fremdeles synes han virker ganske uspiselig, selv om jeg ikke har kjent ham personlig.

Du trenger ikke være redd, han når dere som har skrevet innlegg i denne tråden ikke til anklene.

Et normal utrustet menneske har heldigvis ikke behov for å rakke ned på andre på en så kvalm og ekkel måte som dere her har gjort. Uten engang å kjenne vedkommende.

Fy flate for en kvalm tråd.

Anonym poster: 2a2b2cba23f297c3ed99313358fd52c9

• Liker 2
Skrevet

Not, både utenpå og inni.

Hvordan i all verden kan du uttale deg om akkurat det?

Anonym poster: 2a2b2cba23f297c3ed99313358fd52c9

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...