Felicia Skrevet 7. mars 2004 #1 Skrevet 7. mars 2004 VG har en veldig bra slik liste for musikk der du kan finne ut av hva som lå på VG-lista i hvilken som helst uke tilbake i tid. Noen som vet om det finnes noe tilsvarende for film?
iingvild Skrevet 7. mars 2004 #2 Skrevet 7. mars 2004 VG har liste for film, fordelt på kinofilmer og video utleie, se rett under der du går inn til lista for musikk!
Felicia Skrevet 7. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2004 Jeg vet at VG har lister, men ellers takk for tipset Formulerte meg litt utydelig ser jeg... Jeg er ute etter historiske lister, ikke hva som er på topp akkurat nå. For å kunne finne ut f.eks hvilke filmer som var på topp i 1992...?
iingvild Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 Wops, nop, :o vet ikke om de har historikk nei. Det er jo rimelig nytt, så mulig det kommer etter hvert. Kjenner noen av de som var med å å utvikle det programmet som VG bruker der, og det var jo ferdig i sommer. Mulig de legger det samme for filmer. Ellers kan du søke etter filmer på http://uk.imdb.com/ :-) Ingvild
iingvild Skrevet 7. mars 2004 #5 Skrevet 7. mars 2004 Hm.. der kan du i alle fall gå inn på året hvor filmene ble laget, og se på hvor mange poeng de fikk/har fått. men du ser jo ikke hvor populære de var da. Mange norske filmer som ligger inne der også! Ingvild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå