Gå til innhold

Brudehår: Halvt oppsatt med myke krøller... :S

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Da jeg var liten drømte jeg alltid om langt hår, langt blondt hår med myke krøller. Veldig barbie for å være helst spesifikk, jeg skulle være en prinsesse den dagen jeg skulle gifte meg!

Ja...

Så her sitter jeg og sparer mitt eget hår for harde livet og misliker det mer og mer for hver centimeter det vokser. Jeg har farget det mørkt igjen, fordi det er slik jeg vil ha det, og nå vurderer jeg sannelig å klippe det til en bob igjen også.

Jeg elsker den lange markante bob frisyren, jeg føler meg lekker og fin, nå er bare håret der og jeg plasserer det i en lite flatterende hestehale som ikke inspirerer meg til noe som helst.

Så har jeg en frisør som jeg har sagt dette til, MEN som får meg til å ombestemme meg der jeg sitter i stolen fordi alt skal være så naturlig og romantisk. At jeg kommer til å angre bla-bla-bla.

Flere enn meg som slites mellom stiler og vrange frisører som ikke vil klippe håret nok?

short+haired+bride.jpg

Blæh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har faktisk motsatt problem. Hver gang jeg er hos frisøren så syns jeg hun klipper det mer enn jeg vil..hehe, men det må nok til altså :)

Jeg syns du skal ta med deg bilde til frisøren din og si at SÅNN vil jeg ha det. Jeg syns frisyren på bildene du har lagt ut er veldig stilig og feminint :)

Endret av Ella1981
  • Liker 2
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ja, det synes jeg også! Men det neket av en mannlig frisør klarer å snakke meg ut av det hver eneste gang. Det er nemlig ikke mange måneder siden jeg ville klippe av meg alt håret, og ha en kort frisyre med en lang tung lugg. Men det ble jeg jo snakket ut av, siden det innebærer å klippe av seg ganske mye hår.

Nei, jeg har bestemt meg, jeg nekter å spare mer! Jeg vil ha en frisyre, ikke bare et reir av et hår.

"Det er så flott og romantisk med krøller og halve håret oppsatt, med en tiara på toppen." Får grøssninger langt inn i ryggmargen av hvordan jeg kan se ut... Flott på andre, men ikke på meg jeg kler det ikke. :ler:

Tenker du med ditt eget hår? Sparemodus.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Samme problem, klippet meg til ca lengden på bildene du la ved i fjor, men begynte å spare når jeg forlovet meg for å kunne sette opp håret. Men jeg liker ikke å ha håret langt til hverdags, fordi det er ingen frisyre. Håret mitt er langt OG tynt så det henger rett ned eller rett bak i en anonym hestehale. Jeg liker bedre kort hår, det er en frisyre, men er redd for bryllupsdagen... Ingen idé om hvordan mitt hår kan bli ekstra fint den dagen.

Høres ut som du har bestemt deg da!! :D

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Nei, jeg hadde en aha opplevelse igår om hvorfor jeg ikke føler meg noe særlig på håret om dagen. :fnise:

Har jo spart i en eviiiiiighet spør du meg, drittlei vil ha det bort, det blir uansett ikke langt nok til bryllupsdagen uansett.

Jeg er en vinglepetter.

• Liker 1
Skrevet

Klippe klippe! Gjør det! Du kommer til å bli superfin :) Du har jo egentlig bestemt deg ;)

Skrevet

Da jeg var liten drømte jeg alltid om langt hår, langt blondt hår med myke krøller. Veldig barbie for å være helst spesifikk, jeg skulle være en prinsesse den dagen jeg skulle gifte meg!

Ja...

Så her sitter jeg og sparer mitt eget hår for harde livet og misliker det mer og mer for hver centimeter det vokser. Jeg har farget det mørkt igjen, fordi det er slik jeg vil ha det, og nå vurderer jeg sannelig å klippe det til en bob igjen også.

Jeg elsker den lange markante bob frisyren, jeg føler meg lekker og fin, nå er bare håret der og jeg plasserer det i en lite flatterende hestehale som ikke inspirerer meg til noe som helst.

Så har jeg en frisør som jeg har sagt dette til, MEN som får meg til å ombestemme meg der jeg sitter i stolen fordi alt skal være så naturlig og romantisk. At jeg kommer til å angre bla-bla-bla.

Flere enn meg som slites mellom stiler og vrange frisører som ikke vil klippe håret nok?

short+haired+bride.jpg

Blæh...

Denne frisyren syns jeg er både søt, romantisk, feminin og typete på en gang. Selv kler jeg overhodet ikke kort hår, men syns det er lekkert på mange andre. Bare hopp i det du - høres ut som du vil angre mer om du ikke gjør det?

Gjest kiara_pusen
Skrevet (endret)

Denne frisyren syns jeg er både søt, romantisk, feminin og typete på en gang. Selv kler jeg overhodet ikke kort hår, men syns det er lekkert på mange andre. Bare hopp i det du - høres ut som du vil angre mer om du ikke gjør det?

Takk, takk. Nei, jeg får det ikke ut av hodet at jeg føler meg dratt nedover med dette fordømte håret som jeg ikke føler er meg i det hele tatt. Liker den litt mer typete looken.

Så time bestilt imorgen. Gleder meg veldig, nå forsvinner håret!

:danse:

Endret av kiara_pusen
  • Liker 1
Skrevet

Når jeg ser den boben så får jeg lyst til å klippe meg også....hmmmmm

• Liker 1
Skrevet

Ingen frisør vil klippe håret mitt mer enn fem cm :fnise: jeg aner virkelig ikke hvordan jeg vil ha det, jeg.

Men jeg synes du skal klippe, jeg. De bildene viser en kjempelekker og typete frisyre :)

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ja, imorgen forsvinner maaaaange cm og det skal bli deilig å se lokkene på gulvet. Eneste jeg må finne ut er hvordan i all verden jeg skal feste sløret når håret er løst...

Men den tid, den glede. :)

Skrevet

Nå fikk jeg veldig veldig lyst til å klippe håret igjen. Og jeg sparer jeg også. Huff :(

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Gud så godt det er flere enn meg som ikke orker dette hårspare maset lenger. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kommet så langt at det er ned til midten av puppene. Men fysj, jeg er så driiit lei. Men det er jo kjekt å sette det opp i strikk også. Men det er det at det blir strikk HVER eneste dag. Jeg gidder ikke rette håret ei heller krølle det. Når jeg har bob (som håret mitt er vokst ut av) så blir det så mye lettere og finere.

Å, dillemma....

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg har kommet så langt at det er ned til midten av puppene. Men fysj, jeg er så driiit lei. Men det er jo kjekt å sette det opp i strikk også. Men det er det at det blir strikk HVER eneste dag. Jeg gidder ikke rette håret ei heller krølle det. Når jeg har bob (som håret mitt er vokst ut av) så blir det så mye lettere og finere.

Å, dillemma....

Mitt er nede litt nedenfor skuldrene så det er halvlagt. men jeg føler meg så kjedelig og forutsigbar på håret at jeg holder på å få fnatt. Det henger jo bare der dersom jeg føner og steller med det også - hvis jeg gidder som du sier.

Jeg har hatt bob i årevis før dette, så jeg skjønner ikke hva jeg tenkte med når jeg bestemte meg for at på bryllupsdagen da skal det være sukkersøtt og halveis. :S

Men lykke til på spareveien videre, litt av en tålmodighetsprøve. :)

Skrevet

Jeg er nok redd jeg kommer til å klippe det neste tur til frisøren. Jeg er så lei av det håret. Kunne

Mitt er nede litt nedenfor skuldrene så det er halvlagt. men jeg føler meg så kjedelig og forutsigbar på håret at jeg holder på å få fnatt. Det henger jo bare der dersom jeg føner og steller med det også - hvis jeg gidder som du sier.

Jeg har hatt bob i årevis før dette, så jeg skjønner ikke hva jeg tenkte med når jeg bestemte meg for at på bryllupsdagen da skal det være sukkersøtt og halveis. :S

Men lykke til på spareveien videre, litt av en tålmodighetsprøve. :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg er nok redd jeg kommer til å klippe det neste tur til frisøren. Jeg er så lei av det håret. Kunne

Er du som meg som føler deg veldig dratt i ansiktet med lengere hår?

Føler at kinnbeina mine kommer fram, og at jeg ser lettere ut med en bob. Sikkert bare innbildning men likevel.

Skrevet

Er du som meg som føler deg veldig dratt i ansiktet med lengere hår?

Føler at kinnbeina mine kommer fram, og at jeg ser lettere ut med en bob. Sikkert bare innbildning men likevel.

Wow, det forsvant skikkelig masse av det jeg skrev.

Uansett, det var akkurat det jeg skrev. Jeg har delvis markante kinnbein føler jeg selv, men nå syntes jeg at jeg ser ut som en bolle. En stor bolle.

Kunne nå tenkt meg noe sånt som dette

23rk65l.jpg

wtefiq.jpg

Men jeg er skikkelig redd for at jeg ikke greier å stelle håret som jeg gjorde før. Håret mitt vokser så i rykk og napp også.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg føler jeg ser med voksen ut med bob :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...