Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har blitt helt tom for primer til å bruke på øyelokkene. Jeg har ikke penger til å kjøpe ny. Finnes det noe man kan bruke istedet?

Jeg har f.eks. denne til bruk i ansiktet: http://www.feelunique.com/p/Bare-Escentuals-Prime-Time-Foundation-Primer-30ml

Eller kan denne brukes? http://www.feelunique.com/p/Garnier-Nutritionist-Caffeine-Anti-Dark-Circles-2-in-1-Tinted-Eye-Roll-On-15ml

Evt noen andre produkter de fleste har som kan brukes i stedet for øyeprimer?

Jeg har forresten veldig oljete øyelokk, alt striper seg.

Håper noen av dere kan hjelpe :)

Anonym poster: eb8f301ae3b20466437810b6c9c6a342

Skrevet

Har du en rosebud så kan det være en nødløsning :)

Skrevet

Du kan bruke concealer eller bitelitt av foundationen din.

Skrevet

Har du en rosebud så kan det være en nødløsning :)

Rosebud? Som i.. vaselin med farge? Som i.. ren mineralolje? Når TS allerede sliter med oljete øyelokk? Hvordan i alle dager skal det kunne fungere som en primer?

Anonym poster: bf46bca04674b79007d16a442e8f5849

• Liker 6
Skrevet

ts her, tusen takk for svar :)

Nanne70: Funker det når man bruker pudderfoundation også? Jeg bruker et pudder fra everyday minerals.

Rosebud? Som i.. vaselin med farge? Som i.. ren mineralolje? Når TS allerede sliter med oljete øyelokk? Hvordan i alle dager skal det kunne fungere som en primer?

Dett lurer jeg også på. Ser ikke for meg hvordan det å smøre på enda mer fett kan få øyeskyggen til å sitte lenger/ikke stripe seg.

Skrevet

Nanne70: Funker det når man bruker pudderfoundation også? Jeg bruker et pudder fra everyday minerals.

Det vil jo jevne ut hudtonen og få øyenskyggen til å se bedre ut, men det beste er vel å bruke noe som er litt sticky og dermed får skyggen til å sitte. Som f.eks en flytende foundation eller kremconcealer. Men det er mulig pudderfoundationen trekker til seg noe av oljen i øyenlokket, så skyggen sitter bedre av det. Prøv pudderfoundation! :)

Skrevet

Primer til ansiktet virker helt fint. Det samme gjør foundation + et tynt lag med pudder.

Gjest Blomst83
Skrevet

Kan jeg spørre hvilken du bruker? For jeg bruker nemlig Art deco sin,og det er den beste jeg har prøvd.Bytter den aldri ut.Den er vannfast,og ekstremt drøy. Koster ca 115 pr boks, og den kan holde noen måneder.Og jeg bruker mye sminke ;)

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken du bruker? For jeg bruker nemlig Art deco sin,og det er den beste jeg har prøvd.Bytter den aldri ut.Den er vannfast,og ekstremt drøy. Koster ca 115 pr boks, og den kan holde noen måneder.Og jeg bruker mye sminke ;)

Er det meg (TS) du spør? I så fall så har jeg nå brukt den til urban decay (primer potion), men den er litt dyr så jeg har ikke råd til å kjøpe inn ny enda.

Er det forresten denne du mener? http://artdecomakeup.no/?artdeco_product=eyeshadow-base-eyeshadow-base

Er den lik paint pot fra mac? For de striper seg som bare det på mine øyelokk.

Skrevet

Har man veldig oljete øyelokk vil nok alt stripe seg til slutt uten primer under, men et lag mineralpudder under øyenskyggen hjelper bedre enn ingenting i hvert fall :)

Gjest Blomst83
Skrevet

Ja det var det jeg spurte;) Nå har ikke jeg prøvd det fra mac,men jeg har null erfaring med at den striper seg. Og jeg kan bruke hm sitt eget merke i øyenskygge,noe jeg kunne glemme før jeg oppdaget den fra art deco.Da stripa jo all øyenskygge seg,og forsvant i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg har prøvd mange, og ingen overgår urban decay på mine øyne. Har aldri funnet noen gode billigvariamter, men liker både Mac og makeup4ever sin også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...