AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Hei. Vi har hatt ett litt turbulent forhold i snart 6 mnd. Jeg har ofte forklart meg litt tilbakeholdent om sannheten om at jenter fra min fortid har kontaktet meg, jeg har selvfølgelig ikke svart noen av disse meldingene men samtidig unnlatet og nektet for de har tatt kontakt. For i mitt hode det og da så virket det ikke som nødvendig å ta opp for ingen vits å lage mer oppstyr enn nødvendig. Vel det uungåelige har skjed hun fant ut at de hadde prøvd å oppsøke meg, og lurer da sterkt på hvorfor jeg ikke har sagt noe eller vært ærlig om det når hun da hsr spurt. Nå har jeg da en uke på å bevise at det virkelig er hun jeg vil ha, vi har da en liten en på vei.... Men jeg får totalt hjerneteppe når jeg blir satt på spissen og må finne løsninger på hva jeg skal gjøre.. Dere kan godt dømme meg og si jeg ikke fortjener hun og alt slikt pga måten jeg har vært mot hun. Men er mest intrisert i hva jeg kan gjøre, hva som kan bli satt pris på, ingen enkle løsninger men som er mulig å gjennomføre uten å få hjelp fra den nasjonale garden. I bunn å grunn lurer jeg på hva som kan hjelpe?? Takker for alle svar:) Anonym poster: 9979b0f4352ed1278340232cced7a74d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Det første du bør gjøre er å sende hver og en av disse jentene en melding der du forteller at du er lykkelig i et fast forhold og skal snart bli pappa, og ber dem ikke å ta kontakt igjen.Også viser du henne at du har sendt disse meldingene etterpå.Det bør være en god start Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Det første du bør gjøre er å sende hver og en av disse jentene en melding der du forteller at du er lykkelig i et fast forhold og skal snart bli pappa, og ber dem ikke å ta kontakt igjen.Også viser du henne at du har sendt disse meldingene etterpå.Det bør være en god start Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa Helt grei løsning det dersom det ikke er så lenge siden de har sendt meldinger til han. Er det derimot noen uker/måneder siden virker det bare litt tåpelig. Det hadde ikke gjort saken bedre for meg i alle fall. Anonym poster: b3f836927bd2541e0371ac16a18e072e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Ja, det er noen uker siden nå. Men hun har reagert veldig på hvorfor jeg ikke har sagt ifra, i mitt tilfelle var det noe jeg ikke følte jeg behøvde, for sier seg selv når du ignorerer flere henvendelser. Eller må virkelig folk bare få en melding hvor de får det med te skje?? Anonym poster: 9979b0f4352ed1278340232cced7a74d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Hei. Vi har hatt ett litt turbulent forhold i snart 6 mnd. Jeg har ofte forklart meg litt tilbakeholdent om sannheten om at jenter fra min fortid har kontaktet meg, jeg har selvfølgelig ikke svart noen av disse meldingene men samtidig unnlatet og nektet for de har tatt kontakt. For i mitt hode det og da så virket det ikke som nødvendig å ta opp for ingen vits å lage mer oppstyr enn nødvendig. Vel det uungåelige har skjed hun fant ut at de hadde prøvd å oppsøke meg, og lurer da sterkt på hvorfor jeg ikke har sagt noe eller vært ærlig om det når hun da hsr spurt. Nå har jeg da en uke på å bevise at det virkelig er hun jeg vil ha, vi har da en liten en på vei.... Men jeg får totalt hjerneteppe når jeg blir satt på spissen og må finne løsninger på hva jeg skal gjøre.. Dere kan godt dømme meg og si jeg ikke fortjener hun og alt slikt pga måten jeg har vært mot hun. Men er mest intrisert i hva jeg kan gjøre, hva som kan bli satt pris på, ingen enkle løsninger men som er mulig å gjennomføre uten å få hjelp fra den nasjonale garden. I bunn å grunn lurer jeg på hva som kan hjelpe?? Takker for alle svar:) Anonym poster: 9979b0f4352ed1278340232cced7a74d Ditt hovedproblem er at du har løyet på direkte spørsmål og dermed har du et stort troverdighetsproblem. Klart hun lurer på hva annet du har løyet om og unnlatt å fortelle, du lyver jo for å unngå "oppstyr"... I min verden hadde det vært umulig å reparere på en uke et slikt tillitsbrudd, jeg ville slitt med å tro på det du sier og det gjør sikkert hun også. Tenker at du nå har sjansen til å være ærelig og åpen om følelser, si hvordan det er og hva du faktisk ønsker deg, men det viktigste er at du følger opp! Det er slutt på å lyve og vil du ikke ha oppstyr fpr du rett og slett bare la være å gjøre ting som lager bråk eller være mann nok til å håndtere det! Anonym poster: 1c76d3b5b0a813cac152298f05152c3f 3
mrjigga Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Ja du har helt rett med at jeg har brudd tilliten på det sterkeste, men en start på å vise Hun at jeg ikke vil fortsette i samme bane, ta ett realt tak å vise at det er slutt på slikt... Det jeg har problemer å få bevist på en uke.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Helt grei løsning det dersom det ikke er så lenge siden de har sendt meldinger til han. Er det derimot noen uker/måneder siden virker det bare litt tåpelig. Det hadde ikke gjort saken bedre for meg i alle fall. Anonym poster: b3f836927bd2541e0371ac16a18e072e Der er vi nok forskjellige jeg hadde tatt det som en sterk symbolhandling på at han virkelig tar avstand fra disse jentene og brenner alle broer for godt. For meg ville all verdens forsøk på å bygge opp tillit opplevdes som falsk og ikke til å stole på, om ikke en slik total avvisning lå i bunn. Men det er meg da Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Ja, det er noen uker siden nå. Men hun har reagert veldig på hvorfor jeg ikke har sagt ifra, i mitt tilfelle var det noe jeg ikke følte jeg behøvde, for sier seg selv når du ignorerer flere henvendelser. Eller må virkelig folk bare få en melding hvor de får det med te skje?? Anonym poster: 9979b0f4352ed1278340232cced7a74d Det handler egentlig ikke om de jentene du fikk henvendelser fra lengre på dette tidspunktet, de har antakelig skjønt at du ikke er interessert. Om du sender meldinger til dem så handler det om hun som skal bli mor til ditt barn, at hun skal slippe å lure på om du holder noen på gress. Vise i handling at du satser helt på henne Hvor langt er hun på vei nå? Er vel ikke utenkelig at hormoner gjør at hun er er ekstra nærtagende nå? Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 Vel, hun påstår konsekvent at det ikke er hormoner, men jeg holder absolutt ingen på gress, har totalt null interesse og synes det i bunn å grunn er usmakelig siden de vet jeg er optatt. Hun skal ha første kontrol nå snart og får vite det helt sikkert da:) men har ingen problem med å sende ut den meldingen til de få som det gjelder. Men kan jo ikke skade tilliten om jeg gjør det? Anonym poster: 9979b0f4352ed1278340232cced7a74d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Ah, første regel om damer og hormoner - spør aldri om de er hormonelle hvis du har mistanke om det! Det er mye greier som foregår i kroppen hennes nå altså Lykke til på første kontroll, så spennende Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa 2
mrjigga Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Ah, første regel om damer og hormoner - spør aldri om de er hormonelle hvis du har mistanke om det! Det er mye greier som foregår i kroppen hennes nå altså Lykke til på første kontroll, så spennende Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa . Vel jeg spurte ikke i det hele tatt, hun sa da rett før hele leksjonen at det ikke hadde noe med hormoner å gjøre:/
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Når skal egentlig umodne 16-åringer som har vært sammen i 6 mnd slutte å få barn?!? Anonym poster: 7da393d082f15fe619ab76d1018b00f4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 . Vel jeg spurte ikke i det hele tatt, hun sa da rett før hele leksjonen at det ikke hadde noe med hormoner å gjøre:/ Ah. Men jeg kan likevel garantere deg at det har en innvirkning på hvordan hun reagerer nå. Det er mye som skjer i kroppen hennes alt nå, og det meste er regulert med hormoner. Anonym poster: 04368a0cbe40856bd0c013beb003bcfa 1
Redbull Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Sånn var mannen min også i begynnelsen. Han løy ikke når jeg spurde da, men han lot være å fortelle meg ting. Forholdet ble mye bedre da han lærte å si ting til meg UTEN at jeg måtte spør!! Er det så vanskelig? Bedre å ha en liten konflinkt der og da, enn å føre henne bak lyset i mange mnd for SÅ å ha en stor utblåsning!! Syns synd i dama di. Gravid med en hun ikke stoler på... Legg deg langflat, gi henne passord til alle kontoer på nettet (jeg har det med har aldri brukt dem! Men jeg syns det var en tillitsærklæring) og si at du skal begynne å fortelle henne alt. Si at du ikke har lyst å splitte familie , og at du ser feilene du har gjort! Og mén det du sier!!!!! 1
mrjigga Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Sånn var mannen min også i begynnelsen. Han løy ikke når jeg spurde da, men han lot være å fortelle meg ting. Forholdet ble mye bedre da han lærte å si ting til meg UTEN at jeg måtte spør!! Er det så vanskelig? Bedre å ha en liten konflinkt der og da, enn å føre henne bak lyset i mange mnd for SÅ å ha en stor utblåsning!! Syns synd i dama di. Gravid med en hun ikke stoler på... Legg deg langflat, gi henne passord til alle kontoer på nettet (jeg har det med har aldri brukt dem! Men jeg syns det var en tillitsærklæring) og si at du skal begynne å fortelle henne alt. Si at du ikke har lyst å splitte familie , og at du ser feilene du har gjort! Og mén det du sier!!!!! Tusen takk redbull, skal følge rådet ditt også gi hun alt av passord. Jeg er ikke en som kan ordlegge meg veldig bra, men jeg greier å skrive de ned. Det er lettere for meg:) så noe sv arbeidsdagen har gått til å skrive ned hel masse ting så får se hvordan hun tar det etterpå
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. november 2012 #16 Skrevet 30. november 2012 (endret) leste feil. Endret 30. november 2012 av Evilposelos 1
mrjigga Skrevet 30. november 2012 #17 Skrevet 30. november 2012 Skjønner ikke at du orker. Du har da ikke sendt noe tilbake? Du har heller ikke kontroll på når de tar kontakt. Hvorfor finner du deg i at du skal overbevise henne om det? Holder å si unnskyld om du angrer på noe. Stemmer at jeg ikke har tatt kontakt tilbake igjen. For å prøve å få tilgitt tilbake så har jeg lagt meg til rette etter hvem hun føle seg truer og så har jeg avbrutt kontakt med de:)
Redbull Skrevet 30. november 2012 #18 Skrevet 30. november 2012 Skjønner ikke at du orker. Du har da ikke sendt noe tilbake? Du har heller ikke kontroll på når de tar kontakt. Hvorfor finner du deg i at du skal overbevise henne om det? Holder å si unnskyld om du angrer på noe. Poenget er jo at han LØY når hun spurde. Det bygger ikke akkurat tillitt
mrjigga Skrevet 30. november 2012 #19 Skrevet 30. november 2012 Poenget er jo at han LØY når hun spurde. Det bygger ikke akkurat tillitt Nemlig, men om en drøy time så får jeg nok utfallet av resten av min framtid. Har ett langt skribleri og skrivd ned sv alle relevante passord som hun skal få så håper jeg det snur litt på ting:)
Redbull Skrevet 30. november 2012 #20 Skrevet 30. november 2012 Nemlig, men om en drøy time så får jeg nok utfallet av resten av min framtid. Har ett langt skribleri og skrivd ned sv alle relevante passord som hun skal få så håper jeg det snur litt på ting:) Men, en viktig ting jeg glemte, stoler du på henne? Hvis ikke gir du henne ikke passord til alle kontoene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå