Gå til innhold

newborn baby vs babyborn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkte å kjøpe ny dokke til datteren min på 2,5 år - som er helt oppslukt av dukkelek. Hun har egentlig mange ulike dokker, og av veldig ymse kvalitet(hun har en som faktisk snart er utslitt) med bløt kropp - synes hun trenger en "ordentlig" en nå.

Men hva anbefaler dere av newborn baby og babyborn? Newborn er vel litt mindre. Og er det så at babyborn har batteri inni seg og lager skrikelyder og diverse?

Er det ellers stor forskjell på de?

Skrevet

Dukke med myk kropp. Baby born er VELDIG stiv. Den er vanskelig å kle på og av og den egner seg rett og slett ikke til så små barn. Selv om du syns hun trenger en ordentlig en, så slår jeg iallfall et slag for dukker med myk kropp. Men vil du ikke ha det, så gå for en mer håndterlig dukke enn baby born.

• Liker 1
Skrevet

Ta med ungen i lekebutikk og la henne velge selv?

Anonym poster: 1809809aa0ad89f24690a55e60cf661b

Skrevet

New Born baby (ihvertfall den typen som selges på BR leker og Toys R us.. vet det finnes en type til men den har jeg ikke kjennskap til), er mye billigere enn Baby Born. Det finnes masse tilbehør til som er i en langt bedre prisklasse enn baby born. Det er bare 3 cm som skiller dukkene, men baby born er litt tynnere i tillegg. sikkert lettere å håndtere for ei lita jente.

Den finnes både med myk og hard kropp. personlig syns jeg det er greiest med hard kropp, så slipper du å tenke på at den ikke kan vaskes.

Baby born har kommet i mange forskjellige versjoner hvor noen bruker batteri. men jeg tror ikke det er vanligt.. den som selges i butikken nå bruker ikke batteri. veldig greit så dukken kan bade :)

Skrevet

Enig med AB ta henne med i butikken og la henne få velge selv:)

Skrevet

Det kan jo tenkes at det er snakk om julegave her.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Newborn var i hvert fall veldig populær da jeg jobbet på småbarnsavdeling i barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...