Gå til innhold

vi vil prøve på nytt, men hva med flørtene vi har hatt i mellomtiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjorde det slutt (jeg) for 2 mnd siden etter 1 år sammen. Han vil så gjerne at vi skal forsøke på nytt, og jeg er veldig på glid. Så bekymrer jeg meg litt/tenker på alle flørtene våre, og da spes hans, som har vært i mellomtiden. Han har da lagt til en del nye damer på FB, og flørtet med noen av dem samt en del "gamle" venninner på FB. Hvordan forholder man seg til slikt om vi vil prøve igjen? Skal de nye "flammene" på FB slettes? Eller skal de beholdes og det skal/bør forventes at jeg skal ha et helt avslappet forhold til at de finnes der?

Jeg er ukomfortabel med at de er der kjenner jeg..

Anonym poster: 00ab82f466185dc8bae2d8b12f49baf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er dette veldig på siden av hva du spør om, men av egen erfaring ville jeg nok aldri "prøvd igjen". Jeg ville heller sett etter noen som jeg passet med så bra at det gjorde et brudd mer utenkelig i utgangspunktet. Det er verdt ventingen for meg.

Anonym poster: c1e3f97fe6821f818be58929835a6abb

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke si at du ønsker han kutter kontakten med disse jentene hvis dere skal bli sammen igjen? Hvis han ikke gjør det, er han ikke verdt det..

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke si at du ønsker han kutter kontakten med disse jentene hvis dere skal bli sammen igjen? Hvis han ikke gjør det, er han ikke verdt det..

Hvorfor det? Han vil jo prøve igjen, så da sier han jo implisitt at det er henne han vil satse på. Hva som skjedde i mellomtiden er irrelevant. Fortid er fortid.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det? Han vil jo prøve igjen, så da sier han jo implisitt at det er henne han vil satse på. Hva som skjedde i mellomtiden er irrelevant. Fortid er fortid.

Så du hadde ikke brydd deg om de var "lett tilgjengelig" på FB?

Anonym poster: 24e646eef4b3105bb517a54b6e26b46e

Skrevet

Jeg hadde sett på det som en mulighet til å utvide vennekretsen :)

Skrevet

Så du hadde ikke brydd deg om de var "lett tilgjengelig" på FB?

Anonym poster: 24e646eef4b3105bb517a54b6e26b46e

"lett tilgjengelig" er de uansett. enten så stoler man på partneren sin eller så gjør man det ikke.

Skrevet

Jeg synes du skal la være å tenke på dem i det hele tatt. Hvis han vil prøve på nytt med deg, bør han ha vett nok til å holde seg unna andre. Det spiller da liten rolle om han har dem på facebook eller ikke. Han var singel en periode, og har ikke gjort noe galt. Å tvinge ham til å slette jenter som nå kanskje er blitt venner av ham, er for drøyt synes jeg.

Skrevet

Nettopp! Hvorfor i alle dager skal han snakke med jenter han tidligere har rota med? Selvfølgelig er det greit om det er gode venninner, men om hun vet at de hadde noe på gang: hvorfor skal han ha kontakt med de?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...