AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Jeg vet ikke hvem som er dust her...jeg føler meg som den mest snerpete og idiotiske kjærringa i verden akkurat nå... For første fang på leeeeenge lenge har jeg og kjæresten sittet å tekstet sexmeldinger med hverandre(han jobber borte)...har savnet det.. Samtalen starter litt tregt,men kommer seg etterhvert. Men så, plutselig begynner han å hinte om at han ønsker seg et nakenbilde eller to,eventuelt en liten filmsnutt sendt over mail..jeg prøver bare forsiktig å prate det bort,men det blir fort tatt opp igjen...har forklart til ham før at det der er jeg ikke så veldig flink til,og at det faktisk er en smule ukomfortabelt. Han har tidligere sagt at det er greit,og at jeg ikke trenger å gjøre det om jeg ikke vil. Problemet løst. Men det virker egentlig som om han tror at jeg bare trenger litt starthjelp - at jeg er sjenert eller noe. Så han spør ved jevne mellomrom. Han har ved en anledning fått étt,men det blir kun det..jeg vet ikke, det er bare veldig unaturlig for meg. Vi har vært sammen lenge,og det ikke frykten for at han skal spre det som stopper meg. Vil bare ikke,for det er liksom ikke meg. Anyways...når jeg til slutt bare sier "nei altså,jeg sender ikke noe bilde..." , så slutter liksom samtalen vår der. Han trekker seg tilbake med et kort "ok", og that's it. Å igjen sitter jeg, og føler meg som den værste kjæresten på jord som ikke sender han et "uskyldig" bilde av bare trusa omså, og jeg lurer på det sårer ham siden kompissene sikkert har plenty av bilder på sine damer...tror han sikkert,ettersom det å skulle sende bilde er så naturlig for hans del...jeg regner med jeg virkee som en 16åring her,men er godt over 20..blir bare så frustrert og lei når det oppstår noe sånt,og der jeg og mine "grenser" hele tiden gjør at vi stopper opp... Anonym poster: 1b59c3a96ab09022bebd06f4e3782398
Kuku Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Å beklager skrivefeil - skriver fra mobil:/ -TS
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 La han furte seg ferdig, ikke gi etter, Han må fatte og forstå at du har dine grenser du ikke er komfortabel med å krysse. Er han glad i deg, så respekterer han det, og ferdig med det Anonym poster: bc90b83367726317d6b912c4ec6d281d 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 vis du ikke vil. så trenger du ikke. absolutt ingen dårlig kjæreste fordeom! Anonym poster: b65b886f63aa91ea947d73494a508e1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå