Wayah Skrevet 8. mars 2004 #21 Del Skrevet 8. mars 2004 Kjempesøtt med et tre :-) Jeg har endelig funnet ut hva min skal få, han skal få et pyntesverd(en av modellene fra Ringenes Herre) - litt småfrelst De kan faktisk bli litt verdt etter hvert, det holder allerede på å gå tomme for dem hos leverandøren... Håper bare det ikke blir for corny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 8. mars 2004 #22 Del Skrevet 8. mars 2004 skal ta proffe bilder hos fotograf av meg selv i sexy undertøy' date=' høye sko og brudeslør, som jeg skal gi til ham! :-)[/quote'] Hvor skal disse bildene henge hjemme hos dere....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. mars 2004 #23 Del Skrevet 9. mars 2004 Tenkte jeg skulle dekorere stuen med dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 10. mars 2004 #24 Del Skrevet 10. mars 2004 Når man er så heldig å ha hage man kan plante det ut i etterhvert, lyder faktisk det treet som en flott ide! Veldig romantisk,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå