Gå til innhold

Morgengave til han?

LilleMy28

Anbefalte innlegg

Eg har problem med å finne på ein morgengave til min kjære fremtidige mann. Etter en liten prat med han har eg skjønt at han er ikkje interessert i hverken klokke eller noe fra gullsmed..... Eg hadde tenkt å gi han fine mansjettknapper med gravering, men utifra det han sa ville han ikkje satt pris på det.

Noen som har noen gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville gått for noe mer originalt enn standard morgengaver som klokke og smykker. Tenk ut ifra hobbyer eller noe han gjerne kunne tenkt seg. Eller en ting du vet han ønsker seg som han ikke føler han kan ta seg råd til. Det romantiske er ikke nødvendigvis hva det er, men tanken bak det. Har hørt eksempler på både fotballtur og fiskestang, det kommer egentlig bare an på din kjære. Lykke til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha gitt min kjære morgengave tror jeg han heller hadde satt pris på en reise enten sammen med meg eller en guttetur for å se fotball eller noe. Min kjære hadde heller ikke blitt så happy for klokke eller smykker. kanskje han ville ha nytt golfsett eller noe sånt i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi fotballtur. Har snakket med hele guttegjengen, og de skal være med. Er hemmelig selvsagt.

Forlover og toastmaster skal også få deler av turen av meg. Også hemmelig selvsagt. Skal fortelle om turen i talen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle gitt morgengave hadde det blitt fotballtur, helst til Portugal for å se en av EM kampene.....

Men vi skal ikke, så da så :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga mannen min en tur til København.Jeg ordnet barnepike,oppryddingen i lokalet,fri på jobben hans,sa ikke noe om det før på morgenen, når jeg fikk min morgen gave.Han ble kjempe overrasket.Vi hadde luksus lugar,med boblebad og kjempe service om bord.det var en kjempe hyggelig tur,godt å slappe av etter all spenningen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal få gavekort på et gourmet-kokkekurs han har ønsket seg lenge, og kanskje en fin ny kokkekniv. Heldige meg bor sammen med en hobbygourmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en som fikk en Leatherman med navnet sitt inngravert på holderen. Han var kjempefornøyd, og har den med seg hver dag i beltet.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ta proffe bilder hos fotograf av meg selv i sexy undertøy, høye sko og brudeslør, som jeg skal gi til ham! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi han et sett med lommelerke, lommekniv og lommeur. Lerka og uret skal graveres. Gaven får han dagen vi gifter oss slik at han kan ha klokka på seg, så skal fylle noe godt på lerka slik at han kan ha den på innerlomma på festen. En gave jeg vet han kommer til å sette pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære fekk speilreflekskamera.

Trur det er lurt å finne noko ut frå interesser eller hobbyar - eg ville faktisk ikkje blitt så henrykt over eit smykke sjølv eg - men me er jo alle ulike sjølvsagt... Uansett - kameraet var i alle fall ein suksess her i garden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har du noen forslag fra meg - har ofte inntrykk av at menn setter pris på opplevelser som gaver?? :

-Tandemhopp ( fallskjerm )

-Flytime i småfly

-Dag på SPA med massasje og diverse

-Guttetur / Golftur/ Fotballtur

-Dykkerkurs

-Gourmetkurs

-Vinkurs

-Kurs i Fluefiske

-Time hos en ordentlig barberer m/ hodebunnsmassasje og barbering

-"For your eyes only"-bilder; sexy bilder av deg selv,tatt av proff. fotograf

-Tatovering ( for ham/dere ) ( f.eks. tatover navnet hans på deg selv )

-Om han leier klær til å gifte seg i - kjøp dem til ham,som minne om dagen

-Lag en minnebok som du gir til ham, men bilder, dikt,sanger, mimrehistorier og fremtidsdrømmer - som omhandler ham,deg og deres liv sammen ( om du vil få den trykket proffesjonelt, koster det ikke extremt mye )

-Bryllupsreise

-Gavekort på a) 10 ganger vask av bilen, b)10 ganger massasje, c)10 ganger husvask, d)10 lørdager / onsdager med fotball på TV - uten mas!, - alt blir selvsagt utført av bruden!

- Gi ham en glasskrukke hvor du har skrevet 365 små lapper med romantiske og morsomme ting å gjøre på; en lapp trekkes hver dag utifra krukken.En lykkekrukke som skal sikre dere et flott førsteår som nygifte.

Håper noe falt i smak?

Klem

ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' så skal fylle noe godt på lerka slik at han kan ha den på innerlomma på festen. [/quote']

...en brudgom med "en liten en" på innerlomma :tunge1: ??

Har ingenting negativt å si om gaven som sådan. Helt fin den!

Men jeg synes ikke det passer seg helt om brudgommen (eller noen andre for den del) har med seg "medbragt" på innerlomma.

Men det er meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo Frøken Snurp du heter :wink::wink::wink:

Syntes det er helt greit jeg! Tipper pappa, brudg. forlover gjør det samme. Er jo bare for morro m/ litt styrkedråper. Er jo ikke for å bli full. Vet de tåler mere enn en liten en på innerlomma :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp stemmer det Lullu....Er jo bare for morro skyld at jeg fyller på med edlere dråper på lommelerka, er liksom litt mer stas å få ei som er noe på mot ei som er tom....

Han skal da slippe å drikke det på flaska, kanskje kan foretrekker baren fremfor lommelerka.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det.

Vi liker trær, så kan vi ha det i en krukke foreløpig, og senere ha det i hagen vår.

Det vil vokse i takt med oss.

Så superromantisk :hjerter:

(det ble veldig klissete, men jeg synes det er en god ide)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...