Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sur at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Er sammen med verdens snilleste og beste kjæreste, men han er så konfliktsky. Jeg var veldig sur på han tidligere i dag, og hadde en god grunn.. Jeg er så sint at jeg nærmest gråter, og når jeg tar opp problemet med han, svarer han bare "jaja, det var dumt".... Dette gjør meg ennå mer sur, det virker nesten ikke som han tar det på alvor at jeg er sur.. Jeg snakka kjempemye, antageligvis det samme om og om igjen, forsøkte å forklare hvorfor jeg var så sur, hva problemet var.. Men fikk ingen reaksjon.. Ikke et forsøk på å forklare seg. Ingenting! Vi har vært sammen snart to år,, og har aldri vært så sint som jeg var idag før. Men har også merket det samme tidligere.. tar jeg opp ting som irriterer meg, svarer han bare "jaja, sånn er det", eller " så dumt", uten at det skjer noen endring.

Føler at dette snart kan ødelegge forholdet vårt. Vi klarer ikke snakke om vanskelige ting, har aldri diskutert ordentlig. Jeg merker at jeg kvier meg for å ta opp ting, når jeg hver eneste gang får samme svar :jaja, det var dumt". Tips? Eller andre som har opplevd lignende situasjoner?

Anonym poster: b6670b0b2910efd488b0760f254b1315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfliktsky eller bare ikke bryr seg

Anonym poster: 33e9e57aff66074c228e30618773876d

Gjest Maneater?
Skrevet

Prøv å si "Er det alt du har å si?" "Hvorfor tror du det er sånn?" "Hvorfor er det dumt?"

Da må han tenke litt til, så han kan utdype.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...