Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert tatt opp mange gange før, men jeg poster en tråd allikevel.

For ikke veldig lenge siden traff jeg en fyr jeg ganske raskt ble forelsket i, som jeg nå er sammen med. Vi har det veldig bra sammen, kommuniserer bra, har fantastisk sex etc etc.

Men jeg begynner ofte å tvile på meg selv - før jeg møtte ham var jeg ganske seksuelt frigjort, for å si det sånn, eller løs som mange vil kalle det. Uten å gå for mye inn på det så sliter jeg endel psykisk og en av "løsningene" ble å ligge med mange forskjellige menn. Jeg slo opp med eksen min fordi jeg ble altfor rastløs og bestemte meg for å aldri gjøre samme feil igjen - men så ble jeg jo betatt av han som nå er typen min.

Nå som vi er sammen er det liksom ikke noe igjen av spenningen ved å date. Jeg ligger ikke lenger våken om nettene og lurer på hva han gjør, jeg blir ikke overemosjonell når han ikke tar telefonen, etc etc. Og jeg vet atjeg elsker denne fyren, men jeg er så redd for at jeg skal gå lei og savne det uforutsigbare singellivet. Når den lille perioden med "tenåringsforelskelse" er over så sliter jeg veldig med å falle til ro.

Jeg vil ikke miste eller såre kjæresten min for alt i verden, og det er ikke han jeg er usikker på, det er meg selv...

Har noen lignende erfaringer, tips etc å dele? Det tar jo gjerne tid å falle til ro, men er det noen måte jeg kan gjøre det litt enklere for meg selv på?

Setter stor pris på svar!:)

Anonym poster: 8e69bd474f0870404fa0b955090fd603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips eller råd her,har det på samme måte selv :/ føler meg litt "avhengig" av forelskelsesrusen,og blir rastløs og nesten litt lei etter at den har lagt seg.Er nå blitt sammen med en fantastisk fyr som jeg er blitt veldig glad i,som jeg er veldig tiltrukket av og har herlig sex med.

Håper virkelig at den følelsen ikke kommer denne gangen,og at ting ligger til rette for en gangs skyld for at jeg kan slå meg til ro med noen.

Anonym poster: 9fed9eae47795b9d5ea83f7d85abd17c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...