Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beklager for de gangene jeg nedprioriterte deg og var med kompisene mine. Jeg beklager for at jeg ikke ga deg nok oppmerksomhet. Jeg beklager for at jeg ikke fortalte deg ofte nok hvor mye du betydde for meg og at jeg syntes du var verdens herligste. Jeg beklager at jeg ikke tok hintene du ga meg om at alt ikke var som det skulle. Jeg beklager at jeg ikke forsto at noe var galt. Jeg beklager at jeg ikke lyttet godt nok til deg.

Vi hadde alikevel noen fine stunder sammen, som den gangen på hytta til familien din i Arendal, hvor vi satt på stranda og så på solnedgangen.

Jeg beklager for at jeg ikke var den kjæresten du fortjente, heldigvis har jeg vokst en del på de siste to årene og er ikke den jeg en gang var. Hvor enn du er nå håper jeg du har det bra og at du har funnet en som virkelig setter pris på den herlige jenta du er eller at du snart finner han :)

- B

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:grine:

Anonym poster: 3a1fdf7ab8a1a2b0cceed06dc52abc17

• Liker 4
Skrevet

D'aww :) En som har lært av sine feil? Utrolig!

Anonym poster: f2cbb8b660515135d9a6d4ee0fd73842

• Liker 2
Skrevet

Jeg beklager for de gangene jeg nedprioriterte deg og var med kompisene mine. Jeg beklager for at jeg ikke ga deg nok oppmerksomhet. Jeg beklager for at jeg ikke fortalte deg ofte nok hvor mye du betydde for meg og at jeg syntes du var verdens herligste. Jeg beklager at jeg ikke tok hintene du ga meg om at alt ikke var som det skulle. Jeg beklager at jeg ikke forsto at noe var galt. Jeg beklager at jeg ikke lyttet godt nok til deg.

Vi hadde alikevel noen fine stunder sammen, som den gangen på hytta til familien din i Arendal, hvor vi satt på stranda og så på solnedgangen.

Jeg beklager for at jeg ikke var den kjæresten du fortjente, heldigvis har jeg vokst en del på de siste to årene og er ikke den jeg en gang var. Hvor enn du er nå håper jeg du har det bra og at du har funnet en som virkelig setter pris på den herlige jenta du er eller at du snart finner han :)

- B

Hvorfor skriver du den klisjeaktige der grøten på kvinneguiden? Det er jo ingen spørsmål i teksten en gang.

Anonym poster: 0b897045a2b73617ec8752b30b081f51

• Liker 2
Skrevet

Jeg antar hun er en bruker her, TS?

• Liker 3
Skrevet

Veldig amerikansk. Nå forventer jeg at det dukker opp en flash mob, og at samtlige brukere poster "awwww"

Anonym poster: 23c359ce82996831b6d9baf10dcfeb28

• Liker 1
Skrevet

Veldig amerikansk. Nå forventer jeg at det dukker opp en flash mob, og at samtlige brukere poster "awwww"

Anonym poster: 23c359ce82996831b6d9baf10dcfeb28

Awwww :fnise:

Anonym poster: 5a89948b527b6878f9306cea92ebfac4

• Liker 2
Skrevet

awwww...... :cute:

Anonym poster: 384ea3d177df2f82329e28d1cfd21be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...