AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Jeg har vært sammen med en flott mann i noen år nå. Vi kjenner hverandre godt men noe han ikke har fått med seg er at jeg hater hemmeligheter og overaskelser! Eller jeg elsker det jo, men jeg liker ikke å vite at jeg skal bli lurt/ overassket, når jeg ikke vet hva det er. Derfor hater jeg når jeg skjønner det er noe på gang, som omhandler meg men som jeg ikke får vite! Vertfall, han har planlagt noe.. Det jeg har fått vite er at det er over et halvt år til, at det er andre personer innvolvert(men han er den eneste så vet om det nå), og at det ikke er noe formelt man må pynte seg til. Og at jeg får vite det når det skjer, ikke før. Det er ingen reise eller suprise party. Og det er heller ingen forlovelse. Tror han snakker sant om alt Hva kan det være?? Hjelp! Jeg vet jeg bare burde la det ligge men jeg må bare annalysere det litt før jeg legger det til side. Håper på skikkelige svar og ikke kritisering for min nysgjerrighet Vi bor ikke sammen enda og har ikke barn om det var av betydning. Han er også typen som er mer "hverdagsromantisk" med blomster, sjokolade, middag osv;) Anonym poster: be2188951231266879e0282fd8a39e8c Anonym poster: be2188951231266879e0282fd8a39e8c
Gjest snoopy_93 Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Han har kjøpt hund og leilighet og vil overraske deg med en innflyttingsfest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå