Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og bruker per dd ikke øyenkrem... grunnen er vel at jeg alltid har hatt inntrykk av at øyenkrem er for de med rynker rundt øynene... Hehe, kanskje dumt, men ble fortalt det en gang i tiden... Når begynner man med øyenkrem? Og finns det noen øyenkremer som ikke er for rynker? Jeg har et veldig ungt utseende, så rynker er min siste bekymring...

Skriv gjerne pris:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg begynte med øyenkrem i sommer, da jeg ble 31. Jeg har hatt helt glatt hud hele veien, men følte at jeg omtrent på dagen da jeg ble 30 fikk slike smilelinjer rundt øynene. Hudpleieren sa det var på høy tid at jeg begynte med det nå. Så når man nærmer seg 30 er det vel kanskje på tide. Jeg bruker en fra Bliss, men jeg anbefaler egentlig ikke den..

Skrevet (endret)

Utifra hva jeg har lest og hørt, bør man begynne på øyekrem da man begynner å bruke sminke. Selv begynte jeg ikke før i fjor høst, altså, i en alder av 21 år.

Edit: Finner ikke igjen siden der jeg leste dette. Men et raskt googlesøk sier at det er viktigst å starte med dette i 20-årene :)

Endret av adele.bethune
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg er 26 og har nettopp begynt. burde nok begynt mye før. Har ingen linjer eller rynker ennå, men de er vel rett rundt hjørnet :(

Gjest HunterLady
Skrevet

Bruker ikke, men føler jeg burde.

Øyenkrem er next på handlelista!

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for affiliatelenke.

Tekola, mod.

Endret av Tekola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...