Gjest Adriane Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Nå trenger jeg litt hjelp her. Føles som jeg er fylt med helium eller noe, for nå tror jeg at jeg er i ferd med å miste all bakkekontakt... Jeg har allerede bestilt meg kjole. Opplegget vårt er vielse én dag, selskap en annen. Det har hele tiden vært meningen at jeg skal ha brudekjole i selskapet, og en annen pen kjole på vielsen. Nå har jeg siklet på en kjole i lengre tid, og plutselig fikk jeg en del ekstra penger i fanget. Så nå må jeg omtrent sitte på hendene mine for ikke å bestille den... Help me? Dette er forresten kjolen jeg sikler på som vielseskjole... Way to much sånn helt egentlig, men jeg syns den er rålekker...! (så den i en annen tråd her, og falt pladask) Poenget var jo å ikke bruke så mye penger på kjole nr 2... Dette er ikke lite penger... Kan noen få meg ned på jorda igjen, please - by any means necessary?!
pusla Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Kan nok ikke hjelpe deg der har du pengene og du har falt for den, så er jeg av den typen som forsvarer å være litt gæern. Det er en gang i livet du skal gifte deg og sjansen til å bruke en slik kjole får du jo ikke igjen. Go for it 7
Gjest kiara_pusen Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Kjære deg hva er det for slags skrekkelig overskrift... Jeg nekter å sprekke den boblen vi begge befinner oss i, du får pent vente på en mer nøktern brud. Og den kjolen hadde jeg kjøpt uten å blunke! Du drar visa kortet vips er det gjort, ingen som tenker på prisen når den er betalt. Den er nemlig rålekker!!!!! Gjør det Adriane!
Gjest Adriane Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Hahaha - det er jo sympatisk av deg pusla, men... Jeg burde virkelig ikke bruke så mye penger på vielseskjolen. Virkelig ikke. Men jeg har så utrolig lyst!! Så spørsmålet jeg må stille meg selv er kanskje: hva vil jeg angre mest på - at jeg kjøpte den, eller at jeg lot det være? Men jeg burde virkelig ikke... 1
Gjest 2013 bryllup Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Viss du vil ha folk til å dra deg ned på jorda må du nok lete andre steder enn blant vordende bruder! Men har du en annen kjole å vise frem? Den har jeg ikke fått med meg
Gjest Adriane Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Kjære deg hva er det for slags skrekkelig overskrift... Jeg nekter å sprekke den boblen vi begge befinner oss i, du får pent vente på en mer nøktern brud. Og den kjolen hadde jeg kjøpt uten å blunke! Du drar visa kortet vips er det gjort, ingen som tenker på prisen når den er betalt. Den er nemlig rålekker!!!!! Gjør det Adriane! Hehe, beklager overskriften Ja, jeg får vel vente på en mer nøktern brud da Uff ja... det er superenkelt å dra kortet, det er det ingen tvil om. Men jeg prøver så innmari iherdig å være litt fornuftig her. Det er ikke lett. Det er innmari vanskelig. Og så heier dere på meg?! Must.resist.temptation.
Gjest Adriane Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Viss du vil ha folk til å dra deg ned på jorda må du nok lete andre steder enn blant vordende bruder! Men har du en annen kjole å vise frem? Den har jeg ikke fått med meg Haha, ja, jeg må vel kanskje det I min naivitet håpet jeg å finne noen som kunne banke litt vett inn i skallen min. Men hvis jeg virkelig ønsker det, kan jeg jo bare nevne det for min kommende mann kanskje. Han får meg nok fort ned på jorda igjen Ikke for det - det kan også tenkes at han også sier go for it. Aldri godt å si... Sender deg pm jeg
Gjest kiara_pusen Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Du vil angre mer på at du sitter der og er kjedelig og ikke kaster deg med oss gærne kjoledame, det er alltids plass til en til. Og når skal du får brukt en brudekjole igjen?? Nei, unn deg dette hvis du har anledning og virkelig lyst Adriane.
Gjest kiara_pusen Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 Hehe, beklager overskriften Ja, jeg får vel vente på en mer nøktern brud da Uff ja... det er superenkelt å dra kortet, det er det ingen tvil om. Men jeg prøver så innmari iherdig å være litt fornuftig her. Det er ikke lett. Det er innmari vanskelig. Og så heier dere på meg?! Must.resist.temptation. 2013bryllup er en fornuftig ung dame, ganske nøktern vil jeg også si, ikke sånn gal kattedame som meg selv. Hun har meget gode argumenter for å kjøpe en litt dyrere kjole enn først planlagt.
Gjest Adriane Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Hehe, ja, det kan godt tenkes du har rett i det kiara. Må gruble veldig på dette her. Det er mye penger... Penger jeg kunne bruke på noe mer fornuftig, istedenfor å "lukse" meg helt fra vett og forstand Kjolen er definitivt griselekker i mine øyne. Men altså... aww... Godt poeng - forhåpentligvis får jeg aldri brukt en brudekjole igjen (selv om man ikke har noen garantier for hva som skjer her i livet). Kanskje jeg skal gå for fristelsen? Kanskje.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 29. november 2012 #11 Skrevet 29. november 2012 2013bryllup er en fornuftig ung dame, ganske nøktern vil jeg også si, ikke sånn gal kattedame som meg selv. Hun har meget gode argumenter for å kjøpe en litt dyrere kjole enn først planlagt. Haha, jo takk I alle fall flink til å bortforklare det!
Gjest kiara_pusen Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Den er ikke så dyr hvis du velger litt rimeligere alternativer ellers, mye å spare inn på andre ting - på kjolen sparer man ikke! Dessuten med en slik kjole vil du uansett se ut som en million dollar uten så mye stæsj som du kanskje ellers hadde følt du trengte. Og tenk å se på bilder av deg selv om 35år; tenke gud så bra jeg så ut på bryllupsdagen i drømmekjolen!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Jeg kan prøve: Hvis du er interessert i å være kjent som en hyggelig dame og ikke som hun der bridezillaen i ettertid så kjøper du ikke det der. Eller_ Ikke v'r totalt idiot nå. 3
Petalouda Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Min kusine sier : - har jeg egen konto? jah! - har jeg fyllt atten? jah! - bestemme sjøl hva jeg skal bruke pengene mine på? jaaah!! jeg digger henne. seriøst, hvor mye unner du deg sånn eeeeegentlig i hverdagen? kjør på. Jeg har to brudekjoler og diiiiigger det, tenk så mye glede du får ikke bare ut av selve brukingen men også av å gå og glede deg til å bruke 1
Semydfe Skrevet 29. november 2012 #15 Skrevet 29. november 2012 Hvor brudete er den du skal i selskapet da?
Gjest kiara_pusen Skrevet 29. november 2012 #16 Skrevet 29. november 2012 Min kusine sier : - har jeg egen konto? jah! - har jeg fyllt atten? jah! - bestemme sjøl hva jeg skal bruke pengene mine på? jaaah!! jeg digger henne. seriøst, hvor mye unner du deg sånn eeeeegentlig i hverdagen? kjør på. Jeg har to brudekjoler og diiiiigger det, tenk så mye glede du får ikke bare ut av selve brukingen men også av å gå og glede deg til å bruke Så flott oppsummert Petalouda! :D
pusla Skrevet 30. november 2012 #17 Skrevet 30. november 2012 (endret) Jeg kan godt være fornuftig altså, jeg er jo kjent for å ha beina godt planta, men når det kom til disse kjolegreiene så viste det seg at selv jeg ble litt revet med Du kan jo vente et par uker da, kikk litt etter en sånn kjole du opprinnelig tenkte deg og så kan det jo hende at du ikke tenker like hardt på denne kjolen etter en stund. Men om du fortsatt ikke får den ut av hodet og blir mer og mer overbevist om at du må ha den for å fred, så kan du jo dra fram kortet. Endret 30. november 2012 av pusla 1
Litjpusi Skrevet 30. november 2012 #18 Skrevet 30. november 2012 Husk at MissesDressy og andre autoriserte Mori Lee-forhandlere ikke sender kjoler av dette merket til Norge da!!! Jeg kjøpte min Mori Lee hos MissesDressy og fikk sendt kjolen min til en slektning i USA som igjen sendte den til meg via USPS, sparte 6 000 kr på det i forhold til å kjøpe den her i Norge!! Kjolen var superfin! Har du pengene; løp og kjøp :)
Furstina Skrevet 30. november 2012 #19 Skrevet 30. november 2012 Varför kan du inte använda denna kjole till både vigsel och bryllupsfest? Den var otroligt stilig men allvarligt; köpa TVÅ brudekjoler??? Som du kommer använda EN gång!? 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #20 Skrevet 30. november 2012 Kan noen få meg ned på jorda igjen, please - by any means necessary?! Regn sammen alle bryllupsutgiftene og tenk på hvor mye huslånet kunne vært redusert? Tenk på hvor langt du kunne reist for de pengene? Tenk på hvor godt de hadde kommet med hvis du om et år eller to har lyst til å bruke penger på noe annet? Planlegger dere barn? Har du noen anelse om hvor dyrt det kommer til å bli? Billån? Studielån? Sparekonto? Ingenting som frister mer enn en brudekjole du ikke trenger? Sånn? (og jeg mener det: jeg synes det er helt vanvittig med to dyre kjoler. Min personlige mening, og andre må gjerne ha sin, men jeg ser slett ikke poenget med å bruke slike summer på en dag. Man kan ha det veldig koselig uten to dyre kjoler også!) Anonym poster: 0af5c31ea3e44314a0468af31e28097f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå