AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Er du flink til å gi positive tilbakemeldinger til kolleger? Jeg synes det er så viktig å huske på andres positive egenskaper. Hva kunne du ha sagt til dine kolleger? Anonym poster: c80bf7b942b3c1852fded780148c99f0
rosahelikopter Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Greit nok, vil jo ikke kalle dem for kollegar da vi ikke jobber. men medstudenter. Da er jeg flink til å gi dem positive tanker og tilbakemeldinger nå i eksamenstiden. Da mange driver å snakker om hvor dårlig det kommer til å gå, å når dem negative holdninger når ut til andre blir det jo litt negativ stemining blant oss alle. Slik takler jeg bare ikke. Så da hjelper det å gi dem ros, si fine ord til dem i denne stress fulle tiden
Gjest Badabing Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Altfor dårlig! Synes også mine ledere er for dårlige på tilbakemeldinger. Prøver hele tiden å bli bedre, men synes ros har lett for å bli overfladisk, og at det er vanskelig å gi meldinger om forbedringspotensiale på en god måte. Håper det blir bedre og enklere etter hvert, og jeg prøver å være obs på det. Man tilbringer jo ekstremt mye tid på jobb, og da betyr ros en gang innimellom mye for både egen mestringsfølelse og arbeidsmiljø.
Gjest O___o Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Får i hvert fall høre det ofte. Men jeg bruker mye positivtladde konstruktive tilbakemeldinger. Også prøver jeg å løfte de som er spesielt utrygge og usikkre på seg selv. Men jeg gir ikke ros / komplimenter bare for å gi det. Da mister det fort sin verdi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå