Gå til innhold

Menn bryr seg ikke om kvinner har en liten valk på magen- eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gjør menn egentlig det?

Jeg har hatt en relativt liten valk på magen under navlen. Har så vidt spist på 3 uker, og tro det eller ei, men den har faktisk blitt større mens resten er blitt så tynt at jeg nesten blir bekymret.

I dag har jeg gitt opp og har spist en hel pose med sånn maomix som er litt over 2000 kcal..

De siste dagene har det vel gått i en 300 kcal om dagen.

Så nå gir jeg opp.

Har og mistet litt av den fantastiske rumpa mi som jeg har jobbet så hardt for.

Men spørsmålet er om menn egentlig bryr seg om valken? Helt ærlig? De (dere) foretrekker sikkert mer en helt flat mage?

Anonym poster: d4c424b610487c6234d1a2a25f4c9e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min synes det er gøy å klemme på "valken" min. Jeg synes ikke det er så gøy, men jeg vet i alle fall at han ikke har noe i mot den.

En fremtidig kjæreste kommer ikke til å bry seg, det er helt normalt å ha fett på kroppen.

SPIS! :frustrert:

• Liker 5
Skrevet

Min bryr seg i alle fall ikke, takk og lov! Hadde det vært fokuset hans, hadde han ikke vært noe for meg.

Skrevet

Jeg har hatt en kul på magen i flere år, mine venninner og, og vi har alle kjærester eller samboer. Jeg har vært sammen med min samboer i 2 år. Så ja jeg trur at de fleste ikke bryr seg om litt valker, og det finnes de som er veldig overvektig som har en kjæreste som er slank. Det finnes selvsagt menn som vil dumpe ei dame pga en valk, men de er overfladiske og ikke noe verdt å samle på!

Jeg trur at du bør begynne å spise normalt! Dessuten er det ikke normalt for kvinner å ha en helt flat mage, ca alle har en kul på magen sin.

Anonym poster: b75ac0f9b9475695826fd947fbc64ef0

• Liker 2
Skrevet

Noen av kompisene mine skryter hele veien om hvor stram den dama er, hvor fin hun er og blabla..

Men de kommer ofte til meg og klager over at damene deres er for tynne, de liker å ha noe å ta på, litt fett på kroppen er normalt og greit.. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg bryr meg absolutt ikke om en valk. Det er ganske naturlig for mange kvinner og menn å ha litt på magen.

En annen ting er at du spiser ALT for lite. 300 Kcal er kraftig underernæring med tanke på at man behøver ca 30-40 kcal per kilo kroppsvekt om dagen for å holde vedlike. Det eneste man oppnår med å spise så lite som du gjør er at du setter kroppen kraftig i sparebluss siden man får alt for lite næring, og en så liten mengde mat som du spiser er farlig lite.

Skrevet

Definer "en liten valk".

• Liker 2
Skrevet

En generalisering som stemmer for de aller fleste - menn liker kvinner som er fornøyde med kroppen sin og som ikke er fullstendig opphengte i innbilte eller virkelige 'feil.'

Menn liker også kvinner som er sunne nok til å klare å holde seg på beina, noe en som over tid spiser 300 kcal per dag vil ha problemer med.

• Liker 5
Gjest brutal mann
Skrevet

Klarer hun å krysse Hardangervidda med sekk? Da er valken jævlig sexy :cool:

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det skulle vel ikke være slik at 'den lille valken' tilfeldigvis er den lille buen som kvinner av natulige grunner har 'på maven' (les: i livmorområdet) ?

Den som er knøtt umulig å få bort for mange av oss.

Edit:Typo

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Skrevet

En generalisering som stemmer for de aller fleste - menn liker kvinner som er fornøyde med kroppen sin og som ikke er fullstendig opphengte i innbilte eller virkelige 'feil.'

Menn liker også kvinner som er sunne nok til å klare å holde seg på beina, noe en som over tid spiser 300 kcal per dag vil ha problemer med.

Helt enig! Menn bryr seg ikke om en liten valk, men de kan ikke fordra kvinner som klager på sin egen kropp!

Skrevet

Jeg har flat mage rett ned, som et vaskebrett, OG store pupper, man skulle tro at menn hang over meg som mygg på en svett mann?

Nei. Så alt er relativt.

Anonym poster: 5e326becb1176d3ebeffe024a8cccb48

Skrevet

Definer "en liten valk".

Er 74,5cm under brystene. Midjen er 74cm og valken under navlen er 79cm

-TS

Skrevet

jeg synes det er turnoff.

dette for mye:

http://msnbcmedia1.m...01.grid-5x2.jpg

kommer litt an på alder og da. å ha "litt" mage som 40åring kvinnfolk er da ikke uvanlig.

Jeg er ikke overvektig heller da.

Jeg er jo ganske slank utenom magen min.

Er rett under 20 år.

-TS

Skrevet

Hvis jeg hadde vært mann ville jeg vært mer bekymret for at du virker usikker, overfladisk og ærlig talt stokk dum (300 kcal om dagen?!?!) enn at du har en valk på magen.

Anonym poster: f627a9a3e5e39e4c9fffb21eb9d81667

• Liker 11
Skrevet

Det skulle vel ikke være slik at 'den lille valken' tilfeldigvis er den lille buen som kvinner av natulige grunner har 'på maven' (les: i livmorområdet) ?

Den som er knøtt umulig å få bort for mange av oss.

Edit:Typo

Nei.

-TS

Gjest brutal mann
Skrevet

-TS

Seriøst, hvem bryr seg? Om du bekymrer deg for dette bør du prise deg lykkelig over at dette er eneste problemet du har. Jøss... Det er en så idiotisk ubetydelig detalj at jeg blir grinete over at du i det hele tatt gidder å bruke tid på det. Se til å gi faen i hele føkkings "valken", kjøp deg fjellsko og sekk og kom deg over Hardangervidda til sommeren! Kvinnfolk... :roll:

• Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet

-TS

Jenta mi,

Hør nå på en voksen kvinne som har vært ute en vinternatt før (både med og uten mann);

Det er ikke maven din, med eller uten den bittelille 'bulken' en gutt/mann vil ha deg eller ikke ha deg for.

Den lille bulken spiller ingen, ingen, ingen rolle :opplyser:

Du må ikke tro at gutter og menn er så dumme at de velger bort den de liker fordi hun har en bitteliten 'bulk' under navlen.

Min 'bulk' utgjør også 5 cm. Jeg har akkurat vært på badet med målebånd og målt. Vi snakker ikke om en bulk engang, vi snakker om 5 cm i omkretsdifferanse.

Og nå forventer jeg at alle gutter og menn som er enige i min observasjon sier ifra. Det trenges nemlig her og nå.

• Liker 6
Skrevet

Jenta mi,

Hør nå på en voksen kvinne som har vært ute en vinternatt før (både med og uten mann);

Det er ikke maven din, med eller uten den bittelille 'bulken' en gutt/mann vil ha deg eller ikke ha deg for.

Den lille bulken spiller ingen, ingen, ingen rolle :opplyser:

Du må ikke tro at gutter og menn er så dumme at de velger bort den de liker fordi hun har en bitteliten 'bulk' under navlen.

Min 'bulk' utgjør også 5 cm. Jeg har akkurat vært på badet med målebånd og målt. Vi snakker ikke om en bulk engang, vi snakker om 5 cm i omkretsdifferanse.

Og nå forventer jeg at alle gutter og menn som er enige i min observasjon sier ifra. Det trenges nemlig her og nå.

Helt enig Lille-Pus, menn flest, inkludert meg, bryr seg ikke om en valk eller noen ekstra kilo, det gjør ingenting med mindre det er snakk om fedme... Det er mennesket som betyr noe ikke valken... Men vi missliker kvinner som er veldig usikre på seg selv og sin egen kropp, det er avtennende og direkte kjipt!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...