Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre, og beklager detaljer. Men hvordan var deres utflod de siste ukene før fødsel?

Er nå i uke 38, og jeg har fått ekstremt mye utflod. Den er tynnflytende blank/hvit, og jeg er fuktig nedentil konstant. Jeg har hatt soppinfeksjon tidligere i denne graviditeten, så jeg vet at dette ikke er en soppinfeksjon. Og er denne utfloden et tegn på den berømte modningen?

Anonym poster: 8f14d897f715188cec8e8043d3017ac0

Skrevet

Hadde ingen utflod, men tre dager før fødsel (etter stripping) var det økt slimproduksjon (litt brun/rødt) og samme dag gikk vel slimproppen som var rimelig gul og slimete...

Oh details ;)

Skrevet

Jeg hadde ekkelt mye!!!!!!!! Verste med hele graviditeten... Er begynt nå også, er bare i uke 15

Skrevet

Jeg hadde heller ikke utflod, men gikk på overtid og ble strippet og da kom det greier ut ja! (Slimpropp og vann)

Skrevet

Har, som deg, masse tynt hvit/blankt utflod. Og masse slim i utfloden, og er konstant våt i underlivet. Noen ganger så mye at jeg har gått med bind istedenfor truseinnlegg og var på føden på mandag for å sjekke om det var vannavgang. Hatt det i ca 3 uker tenker jeg, er 39+4 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...