Avalon Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Hva i all verden gir man til en mann som "ikke vet" hva han ønsker seg? Det er igrunn ikke noe han trenger (nyttige ting), og når jeg prøver å foreslå ting så kommer det bare "vet ikke". Sitter helt fast når det gjelder julegave til samboeren. - Han leser ikke bøker. - Han har alt det verktøyet han trenger. - Spill osv kjøper han selv. Han fikk en veldig fin dogtag til jul for 2 år siden, og det er det smykket han bruker. Armbånd osv liker han ikke. Utstyr til diverse hobbyer kjøper han også selv, og det utstryret er dyrere enn hva jeg har råd til denne julen. Det er også lite av opplevelser her vi bor, så slike gavekort er det ikke lett å fiske frem. Dere som har slike menn som ikke vil ha noe.... hva i all verden finner dere på?
Rosadotten Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 - Klokke - DVD/Seriesamling - Kamera - Parfyme - Varmeteppe - Kalender, kopp, t-skjorte med eget bildetrykk - Tegneserierbøker (De er jo ikke helt som vanlige bøker) - Hvis han er interessert i fotball, så sengetøy, skjerf, t-skjorter, mobildeksel osv med laget hans - Tøfler - Ullsokker - Spill - Kaffemaskin - Scrapbook med masse koselige bilder (Ligger mye arbeid bak, da) - Lommebok/kortholder med personlig inngravering - Billetter til fotballkamp, en liten reise eller kino - CD - Hjemmelaget gavekort med massasje osv
Avalon Skrevet 30. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2012 - Klokke Vurderer klokke - DVD/Seriesamling Har også tenkt denne tanken - Kamera Har han - Parfyme Har han - Varmeteppe Han svetter når målestokken viser +5 - Kalender, kopp, t-skjorte med eget bildetrykk Slike ting får han av sin mor - Tegneserierbøker (De er jo ikke helt som vanlige bøker) Liker ikke tegneserier.... - Hvis han er interessert i fotball, så sengetøy, skjerf, t-skjorter, mobildeksel osv med laget hans Liker ingen sportsgrener (takk gud!) - Tøfler "Er for gamle menn".... - Ullsokker Har han i drøssevis - Spill kjøper han selv før jeg får snudd meg - Kaffemaskin drikker ikke kaffe - Scrapbook med masse koselige bilder (Ligger mye arbeid bak, da) han er kamerasky, så vi har INGEN bilder av oss to..... - Lommebok/kortholder med personlig inngravering han liker ikke lommebøker eller kortholdere - Billetter til fotballkamp, en liten reise eller kinor Har veldig stramt budsjett så reise er uaktuelt. sport liker han ikke. ingen filmer på kino som han vil se sant det ikke innholder biler som kjører fort og damer med store pupper - CD han bruker spotify - Hjemmelaget gavekort med massasje osv dette prøvde jeg på en gang tidligere, han brukte ikke noen av de.... Mulig jeg har en veeldig vanskelig mann, takk for tips. 2
Rosadotten Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Hahahah, jeg synes det er vanskelig å kjøpe til mannfolkene i familien selv, bare slenger ut masse forslag Hva meeed: - Noe erotisk fra kondomeriet - Fotbad med massasje osv - Skin til spillemaskin + konsoll (Eks: http://www.google.no/imgres?q=Playstation+3+skin&um=1&hl=no&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=YJkATsYsN5OQaM:&imgrefurl=http://store.gamerepair.com/playstation-3-skins-c72.aspx&docid=CsmlUJaZW4pjiM&imgurl=http://maxcdn.nexternal.com/repair/images/ps3-abolisher-350.jpg&w=350&h=440&ei=_8e4UL3DFKjZ4QTr0oH4Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=1133&vpy=110&dur=544&hovh=173&hovw=137&tx=119&ty=104&sig=113349682962401961701&page=1&tbnh=148&tbnw=117&start=0&ndsp=37&ved=1t:429,r:9,s:0,i:110) - En flaske rødvin med sløyfe - Barbermaskin - Toalettmappe med litt av hvert i - Sko - Abonnement på et blad han liker - Gavekort på treningssenter - Klær - Pen krukke/eske med masse godteri eller hjemmelagde kaker - Snowboard - Pulsklokke - Skiutstyr - Skøyter - Headset - Ipod - Mp3-spiller - Høyttaler - Konfekt
Gjest heklepleddet Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Hvis vi snakker dataspill og tv-spill så finnes det gavekort å få kjøpt på spillforretninger da. Eller rett og slett Visa-gavekort. Ja jeg vet, kjedelig, men er mannen vanskelig så må han regne med at han får kjedelige gaver. Jeg har som regel følere ute og om jeg fanger opp en antydning om at noe "ser litt kult ut" så går det på en liste som jeg kan se på når det er gavetid.
Lillah Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 *Abbonere* så jeg kanskje får noen tips selv... Aner rett og slett ikke hva jeg skal kjøpe jeg heller!
Avalon Skrevet 30. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2012 mannfolk er vanskelige å kjøpe gaver til! Mange av de tingene Rosadotten ramset opp i hennes andre innlegg er ting han har fra før (selvfølgelig). Ipod fikk han av meg i fjor til jul Meeeeeeen var så vidt ute å tittet hos gullsmeder i dag, tenkte å gi han en klokke en stund men så nevnte han noe om at han ikke ville ha noe rundt håndleddet. Neivel... så, kastet den ideen fra meg. Så nevnte han klokke igår da.... det ville jo vært stilig det, men den måtte være KUL med masse ekstra dingsebomser på. End of the story, jeg kjøpte en klokke Håper han liker den da. Til dere som fremdeles er på let så har jeg ett tips, søk litt på nettet og se om det er en Barbershop i nærheten der dere bor og gi dem gavekort på knivbarbering e.l. Sambo har prøvd det, og han var som en babyrompe i ansiktet etterpå. Det blir våre fedre som får et slikt gavekort til jul år Ikke dumt å bli pampret på mannligvis! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå