Gå til innhold

Vise fram kjæresten til foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes dette er kleint og unødvendig? Har ikke lyst til å blande foreldrene inn i kjærlighetslivet mitt. De spør hele tiden om å få møte han, men jeg har ikke lyst.

Anonym poster: 04f491b69c80633d50b93b8a34b79423

Videoannonse
Annonse
Gjest Trappetroll
Skrevet

Vel, hvorfor vil du ikke la dem få møte ham? De blander seg vel ikke i kjærlighetslivet ditt om de får hilse på han?

Jeg synes det er greit at de får treffe kjæresten min når jeg vet at det kommer til å holde :)

Skrevet

Hehh. Jeg har det på samme måte. Mitt forhold er ganske nytt, men av visse årsaker så er det blitt sånn at første møte skal skje om bare noen uker. Hadde ikke omstendighetene vært slik som de er i mitt tilfelle, så hadde jeg nok ventet mye lengre. Er veldig enig i at det er kleint og unødvendig, og at det er noe som kan utsettes så lenge som mulig. Gjerne til man er godt etablert og sikre på at det er en framtid der.

Gjest Elissima
Skrevet

Skjønner ikke vitsen jeg heller. Det er kjæresten jeg er sammen med, ikke foreldrene hans. Og familien min er gæren uansett så har ikke lyst han skal møte de. Noe privatliv må man få lov å ha.

Skrevet

Er det bare jeg som synes dette er kleint og unødvendig? Har ikke lyst til å blande foreldrene inn i kjærlighetslivet mitt. De spør hele tiden om å få møte han, men jeg har ikke lyst.

Anonym poster: 04f491b69c80633d50b93b8a34b79423

De siste som får vite at jeg har kjæreste er foreldrene mine, og det skal jammen være varig hvis jeg skulle finne på å vise frem noen kjæreste til dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...