Gulljenten Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Jeg er ca 1.62 høy, og forholdsvis slank, men lårene mine er litt store, eller ikke så kvinnelige da, det er ikke av muskler fordi jeg har alltid vært sånn selv når jeg ikke trente! Nå har jeg trent flere ganger i uken siden sommeren, og jeg spiser forholdsvis sunt og ikke for mye. Men fra knærne og oppover går lårene mine bare utover, hvis dere skjønner! Og helt øverst er det ikke noe mellomrom mellom bena når jeg står med bena samlet! Føler også at de er veldig korte, men jeg vokser fortsatt litt tror jeg (17år), så de blir kanskje litt lenger, men det jeg lurer på er om det faktisk er umulig for noen å få slanke lår?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Menn elsker runde lår. Anonym poster: 730760a217f44e01328aac0b73fdfc10
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Det er bare bra med store lår, så har du fett til du skal ha barn. Anonym poster: 776a00bddcab28be64809a7996025e53
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Det er bedre å ha fett som legger seg på lårene enn på magen! Du er heldig! Anonym poster: fa99e53647cec262eee88d2a78707b8c
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 (endret) Det er ikke normalt å ha mellomrom mellom beina når man står med de samlet. Kjenner ei som har det, men hun er født sånn og har ikke så slanke lår fordi hun trener nesten hver dag. De går litt utover med meg og over knærne, og jeg har ganske slanke lår. Har heller ikke mellomrom. Ikke tenk på det. Lårene dine er jo helt ubetydelige og det er ingen som bryr seg om dem. Heller ikke om du har en liten valk over magen. Kos deg med hvordan du ser ut og heller vær glad for at du ikke har noe verre å bekymre deg over. Jeg var litt sånn som deg før, helt til jeg vokste opp og fant ut at det finnes andre ting man heller bør bruke tiden og energien sin på enn slanking og hvordan man ser ut. Så drit i det og ha det gøy og vær glad for at du er frisk. Unnskyld om jeg virker krass, men jeg blir litt lei meg når jeg ser hvor mye jenter bryr seg om helt ubetydelige ting med kroppen. Endret 29. november 2012 av avocadoen 1
Gulljenten Skrevet 29. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2012 Det er bare bra med store lår, så har du fett til du skal ha barn. Anonym poster: 776a00bddcab28be64809a7996025e53 Menn elsker runde lår. Anonym poster: 730760a217f44e01328aac0b73fdfc10 Mulig det, men jeg føler meg utrolig lite sexy med dem
Gulljenten Skrevet 29. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2012 Det er ikke normalt å ha mellomrom mellom beina når man står med de samlet. Kjenner ei som har det, men hun er født sånn og har ikke så slanke lår fordi hun trener nesten hver dag. De går litt utover med meg og over knærne, og jeg har ganske slanke lår. Har heller ikke mellomrom. Ikke tenk på det. Lårene dine er jo helt ubetydelige og det er ingen som bryr seg om dem. Heller ikke om du har en liten valk over magen. Kos deg med hvordan du ser ut og heller vær glad for at du ikke har noe verre å bekymre deg over. Jeg var litt sånn som deg før, helt til jeg vokste opp og fant ut at det finnes andre ting man heller bør bruke tiden og energien sin på enn slanking og hvordan man ser ut. Så drit i det og ha det gøy og vær glad for at du er frisk. Unnskyld om jeg virker krass, men jeg blir litt lei meg når jeg ser hvor mye jenter bryr seg om helt ubetydelige ting med kroppen. Jeg syns også det er trist, men jeg er uheldig med at alle mine venner har veldig lange, slanke lår, og selv er jeg kort og stutt..
Gulljenten Skrevet 29. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2012 Det er bedre å ha fett som legger seg på lårene enn på magen! Du er heldig! Anonym poster: fa99e53647cec262eee88d2a78707b8c Det er sant, magen er flat så lenge jeg står, men hvis jeg ligger på siden/bøyer meg, velter den litt etter..
Gjest Loveheartx Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Det er sant, magen er flat så lenge jeg står, men hvis jeg ligger på siden/bøyer meg, velter den litt etter.. Det er HELT normalt. Hadde vært unaturlig om magen ikke ga litt etter for tyngdekraften når du lå. At det kommer bulker på magen når du sitter er omtrent ikke til å unngå. Så lenge den er flat når du står høres det bra ut Synes det er fint med jenter med litt lår. Det er sunt. Men selvfølgelig, om du ikke er helt fornøyd, så kan du prøve å spise sunt og være i aktivitet. Kan ikke garantere at det er lårene blir slankere, men du vil i hvert fall FØLE deg bra innvendig, og det hjelper på selvtilliten. Det får dessuten tankene og fokuset over på noe annet. Endret 1. desember 2012 av Loveheartx
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 Nei, du vil minst sannsynlig vokse noe mer. Jenter i 17 årsalderen er så og si utvokst. Hvor mange cm er lårene dine i omkrets, da? Hvis du er misfornøyd er det bare å gå ned i vekt. Anonym poster: 37f8fa542369d01c4c1128dee9fca3c5 2
Gulljenten Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2012 Nei, du vil minst sannsynlig vokse noe mer. Jenter i 17 årsalderen er så og si utvokst. Hvor mange cm er lårene dine i omkrets, da? Hvis du er misfornøyd er det bare å gå ned i vekt. Anonym poster: 37f8fa542369d01c4c1128dee9fca3c5 Det er jo ikke "bare å gå ned i vekt", poenget med tråden var at jeg lurte på om det var umulig for noen å få ordentlig slanke lår..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #12 Skrevet 12. desember 2012 Det er jo ikke "bare å gå ned i vekt", poenget med tråden var at jeg lurte på om det var umulig for noen å få ordentlig slanke lår.. Skal du få mindre lår, MÅ du ned i vekt jo. Bare å innse det, først som sist. Anonym poster: 37f8fa542369d01c4c1128dee9fca3c5 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #13 Skrevet 12. desember 2012 Og jo, det er mulig for alle å få slanke lår. Om det er mulig for alle å få syltynne bein uten å være usunn derimot, er en annen sak. Men slanke lår, jo. Anonym poster: 37f8fa542369d01c4c1128dee9fca3c5 1
xiando Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Det er jo ikke "bare å gå ned i vekt", poenget med tråden var at jeg lurte på om det var umulig for noen å få ordentlig slanke lår.. Fett legger seg det det føler for. Du kan ikke slanke kun lårene dine. Du kan senke kroppens fettprosent og dermed få mindre fett over hele kroppen, inkludert lårene. Det finnes ingen måte du kan gjøre "spot reduction" og kun fjerne fett fra lårene. Du kan "gå ned i vekt" / redusere kroppens fettprosent og så får du da mindre fett på lårene. Nå spørs det selvfølgelig om du virkelig behøver mindre lår, det kan være at du bare har fått for deg at de er litt store uten at menn synes det. Legg gjerne ut bilder av lårene dine og hele kroppen din i bikini så vi kan bedømme (+ at jeg generelt liker å se på 17-åringer i bikini)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå