AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #1 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har gått på Loette i et halvt år, men så slurvet jeg med pillene så jeg ventet en uke med å ta en ny. Nå har jeg gått på pillene siden mandag (4 dager) og jeg og kjæresten har jubileum på søndag... :D Er det trygt å ha sex, eller er det stor risiko for å bli gravid etter 6 dager på pillen? Jeg tok den forresten IKKE første dag jeg hadde menstruasjon, men et par uker etter mensen. Tusen takk for svar! Anonym poster: e416230ab665b838c84cb83fe132eb6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #2 Del Skrevet 29. november 2012 Hvis du IKKE tok den 1 dag mensen, så må du vente 8-9 dager før du er helt trygg på pilla. Bruk kondom i mellomtiden. Anonym poster: ef867285d0c1378fae7df4375f63df6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xXAmorXx Skrevet 29. november 2012 #3 Del Skrevet 29. november 2012 Du bør ha på kondom den første uken du går på pillene:) Jeg gjorde ihvertfall det, de gangene jeg slurvet litt med pilla. En uke med kondom så var jeg velig safe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gressløk Skrevet 29. november 2012 #4 Del Skrevet 29. november 2012 Hvis du ikke begynner første dag mens er du ikke trygg før 7-14 dager etterpå. Bruk kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 29. november 2012 #5 Del Skrevet 29. november 2012 Dette pleier å stå i pakningsvedlegget for det merket du bruker. Sjekk felleskatalogen.no hvis du har mistet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå