charlotta Skrevet 7. mars 2004 #1 Skrevet 7. mars 2004 Masse morsomme innlegg "Hva har du på deg i dag?"-tråden. Prøver med hva folk hadde på seg på byen og ser om det blit like gøy. For min del hadde jeg: Hvit topp Svart dongribukse 2 smale hvite naglebelter Hvite lave støvletter Hvite øreklips på byen i går
Gjest matilde Skrevet 7. mars 2004 #2 Skrevet 7. mars 2004 Hadde på meg lang svart genser, blå miss sixty dongribukser, et bredt svart hoftebelte i halvt skinn/lenker, og svarte støvletter med ole-brumm-sokker oppi Skikkelig bra fest da!!
Gjest lillesol ikke innl. Skrevet 7. mars 2004 #3 Skrevet 7. mars 2004 Hadde på meg blå levisbukse, svart langermet genser, og en varm genser utenpå der. Var ute og festet i går, og det blir kaldt utover kvelden! Jo, også hadde jeg vintersko :-)
Gjest Chica Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 Knelangt svart skjørt, svart tynn genser med gjennomsiktig stoff i armene og noe glittertrykk på. Svarte støvletter.
PATS Skrevet 7. mars 2004 #5 Skrevet 7. mars 2004 Designer outfit i begynnelsen, ingenting på slutten.... I dag: en smule sjelven, shabby iført en sliten morgenkåpe...*urk* (hva skjedde egentlig?)
Arwen Skrevet 7. mars 2004 #6 Skrevet 7. mars 2004 Mørk blå only jeans, hvit singlet, perle-sølv lenkebelte, svarte skinnstøvletter (ganske firkantet tupp) og svart veske.
Gjest Seleena Skrevet 7. mars 2004 #7 Skrevet 7. mars 2004 Svart dressbukse med små kvite striper + ein svart tøff kinakjole utpå som går til litt lenger ned enn knena. svarte firkanta støvlettar. Burgunderraud designerveske i fløyel til. Yndlingsantrekket, og så er det jo så stilig!
philippa starck Skrevet 7. mars 2004 #8 Skrevet 7. mars 2004 Svart og hvit sebramønstret bukse med litt glitter på, svart belte med stor strassspenne, svart kortermet topp fra Armani, svarte spisse støvletter. Forrige helg...
theamor Skrevet 7. mars 2004 #9 Skrevet 7. mars 2004 På meg ble det: *Rød topp uten ermer *Svart halvlangt skjørt *Rødt smalt skinnbelte med flate nagler og 2 lenkebelter *Svarte strømper *Svarte støvletter Det ble mest svart og rødt i går gitt
Miss Marple Skrevet 7. mars 2004 #10 Skrevet 7. mars 2004 Henger meg på jeg også: * Lyseblå Lee dongeribukse * Gul,lang t-skjorte (den fra Bik Bok med bar rygg) * Limegrønn lang genser fra Red Label * Et bredt hvitt belte * De hvite, spisse støvlettene mine som jeg elsker * En hvit veske Og jeg var ute på Kafe med venninner på fredag! :-)
Gjest Virvel Skrevet 7. mars 2004 #11 Skrevet 7. mars 2004 Jeg var ute sist fredag, og da hadde jeg på meg: Mørk olabukse Hvit singlet Gjennomsiktig lys, langermet topp med "frynser" nederst på ermene Sorte støvletter (flate, med snøring... litt som boksersko, men går nesten til knærne)
Gjest 3llie Skrevet 7. mars 2004 #12 Skrevet 7. mars 2004 ~Et utrolig sexy hvitt undertøy sett. ~Sort strømpebukse. ~Hvite spisse støvletter med liten hel. ~Mørk dongeriaktig kort bukse m/belte som hørte til. ~Knall rosa genser med vid hals. ~Jakke som hørte til buksen. ~Hvit skinn veske. :D
huzky Skrevet 7. mars 2004 #13 Skrevet 7. mars 2004 Hvit singlet Hvit genser (åpen hals) Hvitt belte Mørke blå Lee jeans Brune støvletter
Gjest Coral Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 Artig tråd Var ute på lørdag med gode venninner, og hadde på meg svart topp med skuldrene bare og 3/4 arm Turkis halternecktopp under svart belte med strasspenne svart bukse, fra river island svarte spisse støvletter
Gjest anncel Skrevet 8. mars 2004 #16 Skrevet 8. mars 2004 for meg ble det -den hjemmestrikka turkise genseren -grønn/svart-stripete topp med lange ermer -svart dongribukse med det utrolig tøfffe neongrønne beltet jeg kjøpte på bikbok på fedag -de svarte støvlettene med spiss tå Håper alle hadde det like gøy som meg
Kalas Skrevet 8. mars 2004 #17 Skrevet 8. mars 2004 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gå ut, men ble fristet av gårde i totiden likevel. Så jeg hadde på meg: - Sort skjortekjole med smale turkise og hvite striper. - Turkise knestrømper - Rød sløyfe med hvite prikker øverst på den ene strømpa. - Sorte og hvite skolepikesko.
charlotta Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #18 Skrevet 14. mars 2004 I går ble det -Hvit topp -Blå dongribukse med hvitt belte -Hoftelenke -Hvite sko med spiss tupp Hva med dere? :-)
Tusseline Skrevet 15. mars 2004 #19 Skrevet 15. mars 2004 Antrekket for gårsdagen var følgende: -Svart, tettsittende polo -Beige/brunt "skotteskjørt" med "spenne" på siden -Svart, tykk strømpebukse -Svart coard jakke -Raggsokker som rakk rett oppforbi støvletter -Svarte støvletter opp til anklene
Gjest Donna Skrevet 20. mars 2004 #20 Skrevet 20. mars 2004 Svart fra topp til tå. Svart bukse Svarte støvletter Svart nettinggenser med åpne skuldre og snøringer +mørkrød lebestift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå