Gjest oreokaka Skrevet 29. november 2012 #1 Del Skrevet 29. november 2012 Hei. Så var vi snart i desember igjen, og julehandelen har startet. Samme problemet hvert år. Hva ønsker man til til en far som har absolutt ALT? Sånn seriøst. Gaver er ikke sånn superviktig her i huset, og i fjor endte det med parykker og latter til tårene trillet. Hva for noe gøy kan man kjøpe til en mann på 50-60 år? Eller noe annet? Filmer? Bøker? Ting? Hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 29. november 2012 #2 Del Skrevet 29. november 2012 Opplevelsesgaver? Konsertbilletter, Teaterbilletter, Vinkurs, osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 29. november 2012 #3 Del Skrevet 29. november 2012 Hva med treningsutstyr? Min far har begynt å samle seg opp litt utstyr som manualer, kettlebells, underlag og lignende. Veldig greit å ha til hjemmetrening, og man kan variere øvelser i det uendelige! Ellers er konsertbilletter alltid en slager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 29. november 2012 #4 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har samme problemet, hvert år.. Jeg pleier å kjøpe noe som kan brukes, altså ikke blir kasta inn i boden og ligger der å samler støv.. cognac/ vin/ schnaps, opplevelser, spa behandling. Evt er det kanskje fint å kjøpe en god bok, et teppe, tøfler.. Hjemmelagd godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 29. november 2012 #5 Del Skrevet 29. november 2012 Fant ut at jeg kunne kjøpe en brødrister til både mor og far sammen, ettersom at den andre røk forrige uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. november 2012 #6 Del Skrevet 29. november 2012 Vin? Barbersaker? Årsabonnement på et hobbytidsskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 30. november 2012 #7 Del Skrevet 30. november 2012 I år skal min far få gavekort på knivbarbering på en god gammeldags barber shop Har du noe slikt i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 30. november 2012 #8 Del Skrevet 30. november 2012 Har samme problemet. I år får han en spesiell konjakk (eller noe slikt) og en stekepanne ettersom stekepanna hans er så til de grader oppskrapet. I fjor fikk han en termos med en elg på og navnet hans ingravert av søsteren min. Greie og enkle ting som man får bruk på er ofte lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laglegur Skrevet 30. november 2012 #9 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg kan love deg at denne slår an! http://www.coolstuff.no/Dont-Break-The-Bottle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå