Gjest ts Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Jeg og kjæresten har vært sammen i ett år nå, vi har det kjempe fint sammen men det er noe jeg lurer på om jeg bør fortelle henne. Når jeg var 19 (for to år siden), så møtte jeg en eldre dame på nettet (hun var 38) og vi det endte med at vi hadde sex sammen, opptil flere ganger. Jeg angrer litt på det, tenker i etterkant at jeg ikke burde ha stresset dette med sex så veldig og burde heller latt det skje mer naturlig enn å avtale at vi skulle ha sex. Men er dette noe jeg burde fortelle kjæresten min eller kan/bør jeg holde det for meg selv?
venus_ Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Nei, jeg ser ingen grunn til at du skal fortelle det. 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 å gud. ikke fortell det. hva er hensikten?? Anonym poster: dd187858bb2876180fffeca5e517c86d
Gjest Trappetroll Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Er neppe noe hun vil eller trenger å vite.
Havbris Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Dette var før hennes tid og det var utprøvende "atferd" fra din side. Hun trenger ikke vite dette. 3
kareen Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Det kommer litt an på. Hva slags åpenhet har dere i forholdet? Noen er sånn at de skal fortelle og vil vite alt om partneren, mens andre vil vite så lite som mulig om fortiden. Hvis dere har den policyen at dere vil vite alt, så er det vel ikke riktig å ikke si noe om dette. Da blir det som å lyve. Men hvis hun ikke spør eller er interessert, så er det liten vits i å si det. 2
Gjest proteinet Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Nei. Du trenger absolutt ikke å fortelle det, dette tilhører fortiden din og du trenger ikke å ta dette opp nå. Åpenhet handler om så mye mer enn å snakke om hvem og hvor mange en har ligget med. La det ligge.
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Jeg hadde ikke hatt noe behov for å få vite noe sånn. Hold det for deg selv du.
Gjest LonelyAngel Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 Ikke fortell det. Jeg kommer aldri over en stygg kvinne kjæresten min har pult. Det er brent inn i hodet mitt og jeg ser faktisk litt ned på han etter jeg fikk vite det.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Ikke fortell før hun spør, er ikke noe å skamme seg over at man var nysgjerrig og debuterte med en eldre kvinne. Om du som meg hadde startet med prostituerte, da bør du derimot holde tett. Anonym poster: 3f1b0f90957df58da8abdd443f9fd16c
Bowyang Skrevet 29. november 2012 #11 Skrevet 29. november 2012 Ser ingen grunn til at du skulle måtte fortelle det. Men er det mulig at det er du selv som vil fortelle det? Har vært i lignende situasjon hvor partneren ikke har noen rett til å vite fortiden min, men jeg har fortalt det for min egen del. Det er godt å få fortalt det dersom det er noe du angrer på og tenker på ofte.
xXAmorXx Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Det hun ikke hvet har hun bare godt av:) Så lenge det ikke angår henne ser jeg ikke grunnen til å ta sjansen?
Petalouda Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Jeg hadde nok antakelig spurt for lenge siden, og du burde ha svart meg da .. Men jeg liker å vite alt da. Ikke fordi jeg er -nysgjerrig- men fordi jeg er interessert i min partners liv og leven. 1
estrella Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Nei, du trenger absolutt ikke å si noe. Jeg er fæl til å legge mer i ting enn det egentlig betyr, så la oss si hun er slik, da risikerer du at hun blir veldig "merkelig" i oppførselen ifh til det. Jeg kan fortsatt finne meg i å lure på "hva hvis". Poengløst. Man trenger ikke å vite hvem kjæresten har hatt sex med tidligere! Null hensikt i det.
juliane Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Enig med resten her, dette trenger du ikke si - eneste unntak er hvis dette er noe mange vet om og kan komme henne for øre fra noen annen. Da ville jeg sagt det selv, mye bedre å høre ting rett fra kjæresten enn fra en full kompis av ham som plumper ut med noe som skulle vært en hemmelighet.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2012 #16 Skrevet 30. november 2012 Om hun tror du var jomfru før dere møttes, ja. HPV er noe som ikke blir testet for på rutinetester, svært, svært vanlig, og smitter på tross av kondombruk. Om dette ikke er et tema, så vil jeg si det kommer an på hvilket forhold dere har generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå