Gjest Saima Skrevet 7. mars 2004 #1 Del Skrevet 7. mars 2004 Er det vanlig med luftplager og oppblåsthet når man spiser frukt,har begynt og spise en del i det siste pærer og epler det er jo sunne frukter,prøver og slanke meg litt. Forsvinner luftplagene etter hvert og oppblåstheten. Er det noen med erfaringer :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 7. mars 2004 #2 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg spiste en liten klase druer igår og magen svellet ut som om jeg var plutselig gravid :o dette gikk over etter et par timer, men likevel fryktelig irriterende. siden det er mye fiber i frukt, må du passe på å få i deg nok vann, og da forsvinner nok det største problemet med oppblåsthet. noe du også kan gjøre, er å teste ut hvilke frukter du blir oppblåst av, og holde deg unna disse. anbefaler også miniform fra apoteket mot luftplager. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. mars 2004 #3 Del Skrevet 7. mars 2004 Eller du kan rett og slett tygge på noen karvefrø eller lage karvete. Det hjelper også mot luftplager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå