Gå til innhold

Hadde du sagt at du likte ham hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere går i samme klasse, og ennå har et halvt år igjen på skolen sammen?

Dere skal gå sammen på russeball i februar?

Sannsynligheten for at han bare ser på deg som en venn er ganske stor?

Dere har endel felles venner og henger med de samme folka?

Dere har vært gode venner i flere år nå...

Du risikerer at han bare ser på deg som en venn, og sjansen for at det blir kleint resten av skoleåret er der...

Hadde du bare bitt tennene sammen og holdt ut resten av vgs, og heller se etter andre gutter på universitetet? Altså hadde du gitt ham opp pga begrunnelsene ovenfor? Eller hadde du bare hoppet i det og sagt det til ham?

Anonym poster: 34b9bb7cd43c85587c479fd07cf3387e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig frempå da så første uka på skolen viste han at jg likte han. enkelt å greit:)

Anonym poster: 2600bd323de9c81385ffa97cf8777494

Skrevet

Kan jo prøve å vise det uten å fortelle det og sjekke responsen.

Ville uansett passet meg for at han ikke bare pulte deg også gjorde det slutt.

Anonym poster: 8a5fd6a467ee46bcdc11dda8701330ab

Skrevet

jeg er veldig frempå da så første uka på skolen viste han at jg likte han. enkelt å greit:)

Anonym poster: 2600bd323de9c81385ffa97cf8777494

Er frempå jeg også, men problemet er at jeg friendzonet ham fra første stund vi møttes i 1.vgs.

Det er ikke før den siste tida av 3.vgs at jeg har begynt å bli keen på han...

Og det er jo altfor sent...... eller?

Kan jo prøve å vise det uten å fortelle det og sjekke responsen.

Ville uansett passet meg for at han ikke bare pulte deg også gjorde det slutt.

Hvordan kan jeg vite at han gjør det? Tror egentlig ikkke han tør, siden som sagt så skal vi gå i samme klasse over et halvt år til.... Eller?

Har flørta med han og sånn, og han tuller like mye tilbake om ikke mer, men har på følelsen at alt dette bare er vennskapelig, jeg vet at jeg er en av de beste jentevennene han har....

Men gutter vettu, de er så dårlige på å ta hint !

Skrevet

Hvordan kan jeg vite at han gjør det?

Kan vel aldri vite, bare husk at du ikke ville vært den første og det at han går i klasse med deg ikke er noen hindring.

Skrevet

Jeg har litt av det samma problemet akkurat nå, men jeg er nok litt eldre. vi går på samma universitet og begge er i 20 årene. Vi kommer til å se hverandre i værtfall 6 måneder til, så jeg vet hvordan det føles...

Eneste problemet er at en avvisning fra noen du ser vær dag kan være "farlig"

Er ikke lett å unngå en fyr du ser vær dag...

Jeg ville ha pratet med han, og gitt han flørtene blikk. Prøv å joine en fest med han, kanskje det blir lettere å åpne seg da.. Skjer den ingenting på festen, så er det kanskje greit å gå videre..

Jeg mener at du ikke skal gi får mye, ta heller å hold kontakten å vis han litt å litt at du liker han. Om du merker at han ikke tar eget iniativ til å prate med deg så bare drit i han ;)

Det gjør værtfall jeg til han jeg er forelsket i... Jeg gidder ikke å like noen som ikke liker meg ;)

Lykke til :D <3

Anonym poster: 524726da1655f9efcf7a2abba5e86c23

Skrevet

Jeg har litt av det samma problemet akkurat nå, men jeg er nok litt eldre. vi går på samma universitet og begge er i 20 årene.....

Anonym poster: 524726da1655f9efcf7a2abba5e86c23

Ikke sant! Det er så risky!

Jaja, vi sitter sammen og snakker med hverandre hver dag vi ser hverandre på skolen,

han er veldig åpen og tuller mye med meg, har blit mer fysisk kontakt i det siste til og med....

Men han prater ALDRI med meg på facebook!!

Er alltid jeg som starter samtalene og i det siste har jeg ikke engang giddi å snakke med han mer der ..

Dessuten, sa han her om dagen til meg at han aldri snakker på facebook.

MEN igår så jeg at han snakket med to jenter, hvor de skrev kjempemye til hverandre og sendte hverandre hjerter osv..... Den ene jenta så jeg at han snakket med for 3 uker siden....

GJETT om jeg ble deppa! Hva var greia?

Når vi går forbi hverandre men er langt ifra hverandre, så gir vi flørtende blikk til hverandre leenge,

helt til han plutselig smiler og ler og går videre og det samme gjør jeg.

Kan dette bare være vennskapelig? Eller gjør man dette bare hvis man er interessert?

Jeg har også gitt han mange komplimenter og sagt at han er kjekk,

jeg har fikset og stylet håret hans, og har spurt ham om å finne på noe 3 ganger nå.

Jeg har også ringt han en gang bare for å snakke random, og det var moro!

En ting til er at jeg lente meg på skulderen hans en gang vi så film,

pluss at jeg brukte jakka hans som teppe.

Men tydeligvis skjønner han ingenting..................................

Eller så har han skjønt greia men ikke vil noe mer......................

Fester blir vanskelig, siden jeg aldri har kommet på festene hans før og han sa at han ikke kommer til å arrangere flere.

Er toget kjørt? :-( hvorfor tar han ikke initiativ?

What. To. Do ......................

TS

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det trenger å bli kleint hvis han avviser deg. Dere har vært venner i flere år. Det blir jo ikke mer kleint enn man gjør det til selv.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det trenger å bli kleint hvis han avviser deg. Dere har vært venner i flere år. Det blir jo ikke mer kleint enn man gjør det til selv.

Er du sikker? Skal jeg bare hoppe i det og fortelle ham på mandag?

Skrevet (endret)

Han virket jo ikke sånn kjempeinteressert nei..

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...