AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #1 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg kjøpte meg nye, forede sko for et par uker siden. Siden de ikke hadde størrelsen min inne, prøvde jeg en str mindre enn vanlig. De kjentes veldig ok ut i skobutikken, og jeg gikk litt med dem på gulvet hjemme for å "gå dem inn" litt. Etter å ha vært ute og gått skikkelig med dem kjenner jeg at det gjør veldig vondt i hælen! Kan ikke gå særlig lenge fordi jeg kjenner at et gnagsår er på vei..Skoene er for trange.. Jeg fikk da høre at foten vil rette seg til fóret inni, så det vil bli bedre. Så jeg har gått med dem hver dag siden i håp, men det er ikke særlig behagelig,og har ikke hjulpet en dritt. Så jeg lurer på om sjansen er stor for at jeg får byttet dem? Kvitteringen er kastet.. Brukte 600kr på dem, og jeg MÅ ha sko, så det er litt kjipt. Anonym poster: 1c153d66db9fdf4ed99f6093e9edbe54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #2 Del Skrevet 29. november 2012 Du har brukt de ute, og kastet kvitteringen i tillegg. Da er det heller tvilsomt at du får byttet dem. Anonym poster: f0bb5bceced0cba18f2a964f1ed57a04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #3 Del Skrevet 29. november 2012 jeg tror ikke det. det er ikke feil på skoene. du har kjøpt en str for liten med vilje.... Anonym poster: 347984ba9a6a06cf1987f95cfecc6f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 29. november 2012 #4 Del Skrevet 29. november 2012 Da er isåfall butikken uvanlig snill, de kan jo ikke selge dem til noen andre. Det er heller ikke noe galt med skoene og butikken har ikke gjort noe galt, det var jo du som kjøpte en størrelse for liten.. Ergo: nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 29. november 2012 #5 Del Skrevet 29. november 2012 Ta dem med og hør om du kan få bytte.Verste som kan skje ,er at du får et Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå