AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Jeg trenger at noen kan gi meg ett lite håp.. Jeg har hørt det vil gå bra, men for å være helt ærlig så kan jeg bare ikke se hvordan.. Kjærlighet ved første blikk, er ikke noe som skjer meg ofte.. Faktisk har det kun skjedd en gang... Trodde aldri jeg skulle få han, men alt var som på film.. Vi ble sammen og hadde tidenes sommer, aldri har jeg vært så glad. Hver dag i 3 år har jeg gått å tenkt på, hvor heldig jeg er. Han er den jeg drømte om fra jeg var liten, for meg er han Mr perfekt ( mtp væremåte, utseende, nasjonalitet og person). Forholdet og han, hadde selvfølgelig sine dårlige dager / perioder og selvom vi visste vi ikke var helt like, hadde vi noe sterkt for hverandre. ( Trodde jeg ihvertfall ) Vi var samboere og delte alt, venner, familie .. alt... Men jeg ga ikke nok av meg.. jeg skøyv han unna meg.. uten å vite det.. Mens jeg trodde sterke bånd var det vi hadde, var ikke jeg den rette for han... For akuratt en mnd siden idag fikk han nok, og følelsene for meg var borte sa han... Nå har vi flyttet til to forskjellige deler av byen, har hatt kontakt daglig og møttes ett par ganger på hans initiativ.. men nå virker det som at han ikke ønsker det heller lenger.. Det er en ny person i livet hans nå..Så lite har jeg betydd... Så fort kan ting snu seg.. For to mnd siden, var han helt rundt meg og sa han elsket meg daglig, han var den kjærlige typen.. men plutselig snudde ting seg.. Jeg sitter igjen her alene, og redd. Redd for å aldri kunne oppleve noe sånt igjen og aldri redd for å møte noen som jeg kan elske på samme måten.. Spesielt av den nasjonaliteten er de fleste av dem, ganske useriøse typer..Derfor jeg alltid tenkte på hvor heldig jeg var, som fant akuratt han.. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men jeg føler at dette var siste dagen.. 1 mnd etter bruddet, kommer bruddet på en måte på nytt igjen.. Og selvom alle sier det vil ta tid , men jeg vil finne noen ny, klarer jeg ikke å tro på dem.. For jeg vet hvor vanskelig jeg er når det kommer til slike følelser.. Hvor mange har mistet den man skulle dele resten av livet sitt med,for så å VIRKELIG finne de samme følelsene igjen, i noen andre?? Anonym poster: 2076ce28484e1380aef294b42c3ce06e
Gjest O___o Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Ikke alle som noen sinne finner den de skal leve resten av livet sammen med - så nei. Det finnes ingen garanti.
Satoshi Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Men da har du jo lært noe veldig nyttig til neste forhold da; vær bevisst på hvordan du oppfører deg mot han kontra sånn han er mot deg, og gi han like mye (gjerne mer) som det han gir deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå