Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for at jeg er i et forhold.

Både før og etter jeg ble sammen med han, for 2 år siden, hørte jeg veldig ofte om utroskap, svik, krangling og diverse. Jobben jeg hadde i den tiden var veldig mannsdominert med kun noen få damer, og det var veldig tydelig at til tross for at samtlige av de ansatte var gift, så var det mye flørting, som ofte ble til mye mer.

Nå har jeg begynt i en jobb som har et litt annet miljø, heldigvis, men jeg vet hvordan ting er her i verden, og jeg ser nok litt av det i forholdet mitt og. Vi har nok alltid hatt det litt tøft, og jeg kjenner på usikkerheten - noe jeg tror han kjenner i seg selv også.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg har tro på at jeg en dag vil bli lykkelig, med en mann som virkelig elsker meg (og kun meg), med barn og hus, masse venner og ting som gjør meg lykkelig, men jeg har mistet troen på det.

Hvordan greier dere å holde på troen? Hvordan få den tilbake når man har mistet den?

Anonym poster: 6d0c4d806f58cf2b79d3fd9b4293d980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troen på kjærligheten er så mye mer enn bare å tro. Varig kjærlighet handler ikke om å være lykkelig hele tiden, heller ikke å leve i en problemfri tilværelse. Varige forhold har mange utfordringer og man kan velge å møte de, eller snu ryggen til de. Jeg tror "evig lykke" er en illusjon. Hvis man streber etter "lykke" tror jeg man blir skuffet. Men hvis man godtar at det kommer utfordringer og forsøker å overkomme de, så vil man ha det godt. Mange kikker desverre rundt seg for å se hva som er lykke, og glemmer at det gode liv i mange tilfeller er der man er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...