Gjest Fortvilet_24 Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Jeg har et problem jeg trenger hjelp med snarest. En god venninne av meg har en kjæreste som jeg kommer veldig godt overens med. Vi har møttes en del uten henne, og snakket en del på facebook. Det jeg trodde var et fint vennskap utviklet seg plutselig til noe mer forstyrrende. Han begynte å klage til meg om min venninne. Både om deres manglende sexliv, hvor grusom hun var og at hun av og til ble fysisk i krangler. Jeg begynte virkelig å tvile på venninnen min men turte ikke spørre henne om dette. Nå har han lenge sagt at han vil slå opp med henne og at han har en annen i tankene som han er forelsket i (jeg tror han mener meg). Han har i tillegg begynt å snakke mye med en annen felles venninne, og forteller henne at han tror han blir gal av kjæresten sin. Han sier at han ikke vet hva han skal gjøre, at hun er syk i hodet og at han vil skade henne. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle henne dette eller ikke? Hun tror at de har det perfekte forholdet! og jeg er redd for at om jeg begynner å snakke, så tror hun at det er noe mellom meg og han. Jeg tror han kanskje er psykopat! Trenger hjelp!!
Cho Kon It Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Det du ramser opp her har jo ingenting med en psykopat å gjøre. Stakkaren er mest sannsynlig i et dårlig forhold, og prøver å finne veier ut. Hadde jeg vært deg hadde jeg vært klar på at jeg var der for han hvis han trengte å snakke om noe eller trengte hjelp til noe, men at kjæresten hans også var venninnen min, og jeg vil ikke bli brukt som klagemur og søppelbøtte. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Hvis hun tror at forholdet er rosenrødt mens han går rundt til veninnene hennes og klager og sier hun blir fysisk i krangler osv, så er det noe galt. Hvis hun hadde vert min veninne hadde jeg snakket med henne og spurt henne om dette. Og om jeg hadde vert jenta i forholdet hadde jeg ønsket at min veninne ga beskjed om hva kjæresten min gikk rundt å sa, venner skal jo være der for hverandre! Anonym poster: 256ecea5c15b9d93e2ebc0a968bb7315 1
Gjest Streng Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Du har da virkelig ikke noe med å ha kontakt med venninnen din sin kjæreste bak hennes rygg! Gå til henne og fortell hva som har foregått og alt som har blitt sagt. Og så gjør du ikke sånt en gang til.
Britt Banditt Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Høres ikke ut som om han er noen psykopat, heller bare desperat etter å komme seg vekk, og trenger å snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Kutt kontakten med kjæresten til venninna di fullstendig og få den andre jenta di til å gjøre det samme. Så tar du en prat med venninna di og tar opp med henne hva han har sagt. Anonym poster: 0c0c67f86dacf56a0da5caa800b769a8
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Takk for svar! Jeg synes det er så vanskelig fordi jeg egentlig er hennes venninne, ikke hans. Men nå bryr jeg meg jo om han også. Og jeg vet ikke om jeg tror på at hun er voldelig for hun er verdens hyggeligste jente og er lærer i første klasse på barneskolen, og bare utrolig snill og hyggelig. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det hele. Jeg tror han kanskje kan være gal av grunner jeg ikke kan nevne her, i tilfelle han leser. Men jeg skal prøve å snakke med henne. Jeg er bare så redd for at hun skal tro at det er noe mellom meg og han. Han har nemlig flørtet åpenlyst med en rekke jenter foran henne når vi har vært på byn og tilsvarende. Det hele er bare rotete og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
Britt Banditt Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Man trenger uansett ikke være psykopat selv om han er drittsekk.
Gjest Mono Lisa Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 Takk for svar! Jeg synes det er så vanskelig fordi jeg egentlig er hennes venninne, ikke hans. Men nå bryr jeg meg jo om han også. Og jeg vet ikke om jeg tror på at hun er voldelig for hun er verdens hyggeligste jente og er lærer i første klasse på barneskolen, og bare utrolig snill og hyggelig. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det hele. Jeg tror han kanskje kan være gal av grunner jeg ikke kan nevne her, i tilfelle han leser. Men jeg skal prøve å snakke med henne. Jeg er bare så redd for at hun skal tro at det er noe mellom meg og han. Han har nemlig flørtet åpenlyst med en rekke jenter foran henne når vi har vært på byn og tilsvarende. Det hele er bare rotete og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg tror nok det er meget mulig at det er ham det er noe galt med og at han bare trenger mye oppmerksomhet og fisker etter sympati. Snart har han nok fått en eller to elskerinner i sitt nett mens han fortsatt holder på sin første dame. Han vil nok bare ha i pose og sekk - og kanskje smekk!
marielle171 Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 syns det er svært irriterende at 'alle' plutselig blir kalt for psykopat mens de ikke har noen av symptomene. Hadde jeg vært deg, TS, hadde jeg sagt til denne fyren at du ikke vil høre noenting om forholdet for du vil ikke ha noenting å gjøre med det ikke kom mellom venninna og kjæresten, det blir det bare problemer av! Hvis de har problemer må de ordne det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå