Gå til innhold

God vaskemusikk?

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hvilken musikk gir dere god energi til å vaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter alltid på nostalgisk drittmusikk fra ungdomsskolen/begynnelsen av videregående eller Disney-musikk og synger av full hals imens jeg surrer rundt. Ikke rart at mannen foretrekker å rømme huset når jeg gjør reint :ler:

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Musikk fra Disney er ikke noe jeg hører på når jeg er hjemme alene. Nostaligisk musikk fra ungdomskoletida er derimot ingen dum idé (Bryan Adams).

Dere andre da? :plystre:

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Vasker alltid til noe musikk med fart. Feks

eller
Virker som jeg blir litt fortere ferdig.
  • Liker 1
Skrevet

Her går det mye i psychobilly, The Meteors er en stor gjenganger :)

Gjest Elissima
Skrevet

Kelly Clarkson! Eller Dire Straits, Taio Cruz og Kesha..

Skrevet

Filmmusikken fra Karate Kid! Eller Grease.

Skrevet

Hva som helst som det er litt fart og energi i egentlig :) Da går det så mye greiere ;)

Skrevet

Heavyrock, metal og litt ymse.

Evanesence, Finntroll og Linkin Park er på den spillelista som heter Vask på Winamp'en min. :fnise:

Skrevet

Jeg setter alltid på nostalgisk drittmusikk fra ungdomsskolen/begynnelsen av videregående eller Disney-musikk og synger av full hals imens jeg surrer rundt. Ikke rart at mannen foretrekker å rømme huset når jeg gjør reint :ler:

Litt off-topic, men...rengjør mannen din aldri?

Når jeg vasker, hører jeg stort sett på metal. Ellers er jeg veldig glad i å sette på en radioresepsjonenpodcast :)

Skrevet

Litt off-topic, men...rengjør mannen din aldri?

Når jeg vasker, hører jeg stort sett på metal. Ellers er jeg veldig glad i å sette på en radioresepsjonenpodcast :)

Joda, joda! Er bare meg som er avhengig av musikk når jeg gjør reint! Han klarer seg fint i stillhet ;)

Skrevet

Litt forskjellig; forleden endte jeg opp med Smokie! Ikke akkurat noe jeg hører på ofte for å si det slik; men hadde det utrolig artig med å gaule Liveing next door to Alice....;-)

Setter gjerne ipoden på miks sanger og blir alltid overasket over hva jeg faktisk har på den lille dingsen......

Skrevet

Jeg og Bruce (Springsteen) vasker huset sammen til stadighet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...