Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Hvilken musikk gir dere god energi til å vaske?
Gjest Tekola Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Jeg setter alltid på nostalgisk drittmusikk fra ungdomsskolen/begynnelsen av videregående eller Disney-musikk og synger av full hals imens jeg surrer rundt. Ikke rart at mannen foretrekker å rømme huset når jeg gjør reint
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Musikk fra Disney er ikke noe jeg hører på når jeg er hjemme alene. Nostaligisk musikk fra ungdomskoletida er derimot ingen dum idé (Bryan Adams). Dere andre da?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Vasker alltid til noe musikk med fart. Feks eller Virker som jeg blir litt fortere ferdig. 1
metempsychosis Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Her går det mye i psychobilly, The Meteors er en stor gjenganger
Gjest Elissima Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Kelly Clarkson! Eller Dire Straits, Taio Cruz og Kesha..
Blå Trombone Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Filmmusikken fra Karate Kid! Eller Grease.
PepsiMax Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Hva som helst som det er litt fart og energi i egentlig Da går det så mye greiere
Minya Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Heavyrock, metal og litt ymse. Evanesence, Finntroll og Linkin Park er på den spillelista som heter Vask på Winamp'en min.
Perelandra Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Musikken fra Ringens herre-filmene blir jeg aldri lei, og nå lader jeg dessuten opp til Hobbiten. I dag har jeg vaska og rydda til denne: The Complete Recordings - The Fellowship of the Ring
Gjest Drue Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Jeg setter alltid på nostalgisk drittmusikk fra ungdomsskolen/begynnelsen av videregående eller Disney-musikk og synger av full hals imens jeg surrer rundt. Ikke rart at mannen foretrekker å rømme huset når jeg gjør reint Litt off-topic, men...rengjør mannen din aldri? Når jeg vasker, hører jeg stort sett på metal. Ellers er jeg veldig glad i å sette på en radioresepsjonenpodcast
Gjest Tekola Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Litt off-topic, men...rengjør mannen din aldri? Når jeg vasker, hører jeg stort sett på metal. Ellers er jeg veldig glad i å sette på en radioresepsjonenpodcast Joda, joda! Er bare meg som er avhengig av musikk når jeg gjør reint! Han klarer seg fint i stillhet
Wildy Skrevet 5. desember 2012 #13 Skrevet 5. desember 2012 Litt forskjellig; forleden endte jeg opp med Smokie! Ikke akkurat noe jeg hører på ofte for å si det slik; men hadde det utrolig artig med å gaule Liveing next door to Alice....;-) Setter gjerne ipoden på miks sanger og blir alltid overasket over hva jeg faktisk har på den lille dingsen......
Mafalda Skrevet 5. desember 2012 #14 Skrevet 5. desember 2012 Jeg og Bruce (Springsteen) vasker huset sammen til stadighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå