Gå til innhold

Durance

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker Durance sine produkter?

Jeg har for første gang hørt om det merket fra ei venninne, så jeg kjøpte meg tøymykner i lavendel lukt, og for en herlighet må jeg si, det lukter så godt, tror ikke at klærne mine har luktet så godt noen gang, he he..

Men, bruker den mest til sengetøy og håndkler, hele huset lukter lavendel. :)

Durance holder til i hjertet av Provence, i landsbyen Grignan, omgitt av gamletrøffelmarker, blant eiketrær og blomstrende lavendel.

Denne regionen i Provence har en lang tradisjon med å bruke naturens råvarer, og å ta vare på miljøet. Dette danner grunnlaget for Durance sin filosofi og tankesett. Videreutvikling av produkter innen spa og velvære med naturlige ingredienser er alltid i hovedfokus hos Durance.

Durance baserer sin virksomhet på følgende 3 elementer:

• Stadig utvikling

• Beskyttelse av miljøet

• Sosial rettferdighet og ansvar

Durance har utviklet en vaskeserie for tekstiler basert på tradisjonelle oppskrifter fra Provence. Tekstilvasken er miljøvennlig med mer enn 90% naturlige ingredienser og er 90% biologisk nedbrytbar. Klær og sengetøy blir rent og velduftende. Såpen er ikke tilsatt fosfat og den er effektiv mot flekker. Passer både til maskinvask, håndvask og kan brukes på ull og silke. Etterlater en mild duft av blomster dannet av deres egen duftmaker i Grasse, Provence.

Vaskemiddelet er veldig drøyt, så der er ikke mer enn en kork eller to til for en full maskin, noe som igjen gjør at du har vaskemiddelet ganske så lenge.

Håndkremene og håndsåpene er også helt fantastiske.

Finnes også husvask, og hele huste lukter i flere dager etter man har brukt den.

Har også duftlysene og duftposer, og kan bare si løp og kjøp :)

Anonym poster: 25d892eadbda1ed95a7d5b8a668012e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt duftposene til Durance (bruker dem til støvsugeren). Ellers har jeg ikke så mye til overs for kosmetikk-serien. Produktene er ikke så naturlige som de later til...

Skrevet

Hvor kjøpes dette her?

Skrevet

Comfort, Home&Cottage, Riviera Maison, Villa paprika.

Skrevet

Takk. :)

Bare hyggelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...