Gå til innhold

Er campingvogn en dealbreaker for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har snakket noe med en fyr på en datingside, og han virker som en flott fyr som jeg har fått et veldig godt inntrykk av :) Men han har campingvogn. Jeg har ikke noe erfaring fra campinglivet, men kan heller ikke se for meg det. For meg er det litt harry...det er veldig synd for jeg liker fyren og foreløpig er dette den eneste "feilen"

Men kunne du som er glad i campinglivet vært sammen med en som ikke er det?

Og kunne du som ikke er glad i campinglivet blitt det?

Anonym poster: 44b42b05db60b78c3e3e6b570315101e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen da. Bare innrøm det. Matchende grilldresser og allsang med hele familien rundt leirbålet er drømmen. Jeg vet det nok. ;)

Neida, det behøver nødvendigvis ikke være et problem. Så lenge dere er åpne om det, og godtar at dere er forskjellige der. Du behøver jo ikke være med rundt på dette campinglivet hele tiden, og han behøver jo ikke legge alle ferier til campinglivet. Finner dere et kompromiss, ser jeg ikke bort i fra at dette kan fungere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vokst opp med campingferier, så jeg er vant med det.

Men hvorfor ikke gi det en sjangse? Jeg syns det er en flott måte å feriere på, samt å bruke til hytte.

Og nye vogner har rimelig god standard.

Vogna vi har har alt vi trenger, sittegruppe/sofa, dobbelseng, toalett, god kjøkkenplass og barnerom. Det eneste jeg savner er oppvaskmaskin. Jeg personlig synes det er en myye finere måte å feriere, spesielt med små barn, når barna er lagt går vi på yttersiden og er sosial. Og av en eller annen grunn er det mye lettere å komme i kontakt med nye folk når man er på campingferie :)

Gi det en sjangse, hva har du å tape på det?

Anonym poster: 10b8f76d7eb6555065fa4da1387b0567

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg ikke måtte være med på campingtur hadde det vært greit. Jeg er heller hjemme i ferien enn på camping!

• Liker 4
Skrevet

Campingvogn og Campinglivet er i ferd med å bli trendy. Det er mange som kjøper seg flotte Campingbiler og reiser rundt i Europa med disse. Jeg synes det virker utrolig sosialt med Campinglivet, og hadde aldri avvfeid en mann bare fordi han hadde Campingvogn han brukte. Men han måtte jo like å reise på slike ferier som jeg liker også.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har endel fordommer mot campingferie, men hadde ikke avfeid noen bare fordi de hadde en campingvogn. Hvis det meste annet stemmer, og han ikke insisterer på å sitte på en kjip campingplass hver eneste ferie, er det håp. Det er jo forskjellige måter å bruke campingvogna på også, noen reiser mye rundt (det kunne jeg godt tenke meg), andre har vogna på fast plass og sitter pal utenfor, drikker øl og hører på dansbandmusikk... siste gruppe tror jeg jeg har for lite til felles med, og de føler vel det samme om meg :)

Anonym poster: 2881d2042e096ddda48e5e06ee1b3bd9

• Liker 7
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du vil ikke gi fyren en sjanse fordi han har campingvogn? Det er vel ikke sånn at han har sagt han skal binde deg fast i vogna og dra deg rundt på alle campingplasser i Sverige mens dere hører på danseband?

Det er neimen ikke rart folk forblir single, når noe sånn kan være en dealbreaker. Campingferie kan være kjempefint, det. Spesielt med småbarn (som jo ofte kan være et resultat av langvarig dating).

Gi nå fyren en sjanse. Det er uansett en stund til campingsesongen starter. Hvis han ikke bruker den på vinteren også, da. På fjellet eller noe sånn.

• Liker 12
Gjest proteinet
Skrevet

Har han CAMPINGVOGN? Jeg trodde ikke at folk kjøpte campingvogner lenger! Det forteller meg at fyren er gammeldags - noe som betyr at fyren lever etter de tradisjonelle kjønnsrollemønstrene - og det igjen betyr at du blir satt på kjøkken for å lage mat! Nei, dette må du ikke akseptere.

Skrevet

Har han CAMPINGVOGN? Jeg trodde ikke at folk kjøpte campingvogner lenger! Det forteller meg at fyren er gammeldags - noe som betyr at fyren lever etter de tradisjonelle kjønnsrollemønstrene - og det igjen betyr at du blir satt på kjøkken for å lage mat! Nei, dette må du ikke akseptere.

Du er ikke seriøst nu, sant?

Når jeg klikket meg inn her så trodde jeg det var snakk om at han bodde i en campingvogn...

• Liker 3
Gjest proteinet
Skrevet

Du er ikke seriøst nu, sant?

Når jeg klikket meg inn her så trodde jeg det var snakk om at han bodde i en campingvogn...

Så klart er jeg seriøs! At TS i det hele tatt vurderer et forhold med denne mannen, skremmer meg.

Skrevet

Så klart er jeg seriøs! At TS i det hele tatt vurderer et forhold med denne mannen, skremmer meg.

Og hvis noen i det hele tatt vurderer et forhold med DEG, så skremmer det meg :P

Seriøst, er ikke det litt fordomsfullt å ha den holdningen der?

• Liker 3
Skrevet

Hvis han kjører en campingBIL. Er det samme dealbreaker da også eller er det ok?

Gjest proteinet
Skrevet

Og hvis noen i det hele tatt vurderer et forhold med DEG, så skremmer det meg :P

Seriøst, er ikke det litt fordomsfullt å ha den holdningen der?

Hvis han kjører en campingBIL. Er det samme dealbreaker da også eller er det ok?

Neida, jeg er ikke fordomsfull, jeg liker bare ikke campingvogner og campingbiler! :grine:

Så klart tuller jeg!

Skrevet

Jeg haaaaatet camping, men samboeren min er oppvokst med det og liker det godt. Vi låner ofte vognen til foreldrene hans på sommeren, og jeg har blitt glad i det jeg også. Det er koselig og sosialt. :)

De har ny og stor campingplass da. (7 sengeplasser, toalett og kjøkken) og stort fortelt. Og fast plass hele sommeren. Å kjøre fra plass til plass hadde nok ikke vært noe for meg, tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke vært noe problem for meg. Så lenge jeg ikke var nødt til å tilbringe hver eneste helg og ferie i vogna.

vi har en campingbuss, gammel rutebuss som er ombygd. Bruker den to-tre ganger i året, og liker den godt. Hadde ikke blitt med på tur gjennom hele Europa i den, eller brukt hver ledig stund der. Men for f.eks festivalturer en helg her og der er den genial.Liten leilighet på hjul; og er selvforsynt med både vann og støm.

Skrevet

TS her. Takk for svar dere, fint å få litt innspill fra andre. Det jeg tenker er vel det at jeg ikke er den mest sosiale personen, og man bor ganske tett på campingplasser. Jeg liker å ha litt plass rundt meg, og ha muligheten til å gå ut uten at ALLE på plassen ser meg, og ser hva jeg gjør til enhver tid.

For meg er det jo ikke en dealbreaker, men om han bruker den veldig ofte, og jeg ikke vil være med, så blir det jo litt rart. Det er jo på en måte noe man bør ha litt til felles tenker jeg. Jeg sa som sant er at jeg ikke hadde så mye erfaring med det og at jeg ikke er noen campingplass-jente, men at det sikkert kan være greit å ta en tur et sted med vogna.

Altså det å ta en skikkelig rundtur i Europa i flere uker er uaktuelt, men jeg klarer vel en helg eller en uke ett eller annet sted.

Ville bare høre om det var noen som hadde blitt vant til det :)

Anonym poster: 44b42b05db60b78c3e3e6b570315101e

Skrevet

Camping er kjempekoselig!

Du kan jo heller la campingvogna bli en icebreaker enn dealbreaker. Fortell at du aldri har vært på campingtur og han vil garantert invitere på tur. Det kan bli god stemning i vogna :fnise:

• Liker 1
Skrevet

vi hadde ikke campingbil da jeg var liten men foreldrene mine leide en for 2 uker. vi kjørte ned over i europa og tilbake. kan helt ærlig si,det er den beste ferien jeg hadde som barn. (og vi har vært mange steder ,syden,div badeland osv).

har ingen problem med en fyr med campingbil så lenge han ikke bor der tildaglig.

Anonym poster: 9dc9ce38600bef19ee3cc4742f35912b

• Liker 1
Skrevet

Både campingvogn og motorbåt er dealbreaker. Begge deler er usedvanlig harry.

Anonym poster: 713c92071e577a00053506e1da777a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...