Sulosi Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Hva skjedde nå? Plutselig fikk jeg beskjed om at chrome var full/tom for minne og så lukket hele pc'n seg. Fikk åpnet den men nå godtar ikke pcn pasordet mitt, etter noen forsøk kom jeg inn "midlertidig"....(?) Jeg får ikke tilgang til noen dokumenter eller annet jeg har lagret på pc'n nå Hva gjør jeg nå???
Sulosi Skrevet 29. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2012 Har fått opp følgende boks på skjermen nå: Toshiba harddisk-/SSD varsel Kan ikke hente diskinformasjon, kan ikke bruke varselfunksjon.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Eller muligens virus. Jeg fikk beskjed om ødelagt harddisk. Et vindu åpnet seg for å reparere. Viste seg at jeg da måtte betale ekstra. Virus. Anonym poster: ed74c4b9ebfe1243a85ac4e4ae6704b6
Sulosi Skrevet 29. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2012 Usj, det er det jeg er redd for Prøver å tilbakestille PC'n når jeg bare får tid. Om ikke det hjelper så sliter jeg max. Har oppgaver liggende som jeg ikke får tak i nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå