Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #1 Skrevet 7. mars 2004 Aco intim olje og krem er bare perfekt for barbering. Ikke "lugger" det, eller svir, og ikke blir man rødnuppete etterpå. Snakk om a girls best friend....
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #2 Skrevet 7. mars 2004 Høres jo virkelig ut som om det er verdt å prøve ut :-) ..Hvor får man kjøpt det, og hvor mye koster det sånn ca?..Hvordan er det man bruker det da?..som en vanlig hårfjerningskrem?Må vite mer!!!!!
Gjest bare lille meg... Skrevet 7. mars 2004 #3 Skrevet 7. mars 2004 gå på acointim.com der står alt du trenger å vite. Man får kjøpt det på apoteket
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 så vidt jeg kan se, så har de bare pleie produkter og ikke hårfjerningskrem eller ligninde?..Synes siden var ganske uoversiktlig og rotete, så det hadde vært fint med svar :-)
Gjest Myumi Skrevet 7. mars 2004 #5 Skrevet 7. mars 2004 Aco Intim serien er den beste jeg noengang har forsøkt. Både såpen, vaskeoljen og kremen er kjempedeilige. Aco Intim selges kun på apotek og prisene ligger på mellom 50-70 kroner pr. produkt. Til Gjest: De finnes ikke hårfjerningskrem i Aco serien, jenta bak hovedinnlegget mener at oljen og kremen kan brukes sammen med barberhøvel for ett pent resultat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå