Gå til innhold

Hundegåer/hundepasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som mange andre en fattig student som kunne trengt en ekstra slant. I tillegg har jeg dratt fra alle dyrene mine for å studere og merker jeg savner å ha dem rundt meg. Jeg tenkte derfor at en fin løsning kunne være å tilby mine tjenester som hundegåer og/eller hundepasser, spesielt ettersom en deltidsjobb ikke er aktuelt.

Dette blir da i Tromsø, så jeg ser for meg at de fleste ikke har noe imot å slippe en "unødvendig" tur ut :fnise:

Jeg har god erfaring med dyr, og var "profesjonell" dyrepasser i min tid så den delen skal gå greit.

Det jeg lurer på er om det er noe marked for det i det hele tatt? Hvor mye er vanlig å få betalt, evt. hvor mye ville du betalt en student? Å gå tur med hunden får jeg litt barneskoleelev som ikke får ukepenger følelse av, så lønna der er vel ikke så stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe marked for det. Heng opp lapp med telefonnr på butikker :)

Skrevet

Tror markedet varierer veldig fra sted til sted, og at det kanskje større behov i byer med trange leiligheter. Hvis du skal tjene på dette må du drive stort, altså lufte flere hunder i gangen og i flere timer om dagen ( hele uka ).

Anonym poster: 74757bcd9f0f362937ed84dcbec56daf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sjeleglad for min hundepasser!! Hun går tur med han når jeg er på jobb, gull verdt!! På kveldstid går jeg med han selv så klart :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan markedet er for det i Tromsø. Men du kan jo eventuelt høre med hundeklubbene der? Tromsø Hundeklubb, og annonsere via dem??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...