Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står fortsatt og lurer på hva jeg skal bli når jeg skal bli stor er 22 år nå snart å føler det er på tide å finne ut av ting. Venter ikke at noen av der skal fortelle meg hva jeg skal gjøre men kjekt å høres andres erfaringer.

Det jeg ønsker er en jobb som er noe variert, ønsker ikke å sitte hele dagen (helsemessige årsaker), så helst en del ståing eller aller helst kombinasjon stå, sitte og gå gjennom hele dagen.

Må være grei arbeidstid helst standard 8-16 eller lignende. Helst lett å få ferie når man trenger det. Og liker tanken på å jobbe med ungdom eller voksne som sliter. Så tenker kanskje på å ta sosionom utdanning. Er bare redd for å ende opp med en kontorjobb på nav (det er det siste jeg vil).

Ønsker maks å ta utdanning i 3 år. Og har kun studie kompetanse fra før av og erfaring innen service bransje (ikke noe for meg).

Ellers må det ikke være for stift miljø, gjerne litt sosialt. Og stress er heler ikke noe som står høyt på ønskelista…

Noen tips?!

Anonym poster: 7bf432d27fd2b7acae36d62f895b11c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnskolelærer er 4 år.

Anonym poster: 93b2fc33105804b357e4e5964c00f964

Skrevet

Hva med å jobbe i barnehage? Førskolelærerutdanninga er tre år, lett å få jobb, og en kjempekoselig og spennende jobb :)

Skrevet

Hva med sykepleier? :) Mye forskjellig du kan jobbe med da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...