AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Man leser om de trådene der folk har blitt dumpa via taushet, og tenker "herregud, hvem faen har hjerte til å gjøre sånt????" Når noen gjør sånt mot deg så stiller du spørsmåltegn om deg selv, i allefall rokket det litt med min selvtillit. Har en venn jeg har hatt en flørten tone med, vi har vært venner i mange år, og kalt hverandre søte ting, kysset, gått på kinoer, hatt et fint venneforhold. Ikke sex. Vi bestemte oss for å gå på date sammen fordi vi så potensiale i et forhold, han inviterte meg på date hos ham, han laget mat, jeg kom dit, vi hadde en flott tone. Vi spiste sammen, vi koste oss i sofaen, lo og tullet, vi hadde den fine tonen vi har hatt i årevis, alt var bare kjempekoselig. Om kvelden la vi oss sammen, og hadde den beste sexen, som bare to som kjenner hverandre kan ha.. Kontakten ble kjølig etterpå fra hans side, fra min side blusset følelser jeg ikke trodde jeg hadde opp, og jeg ble forelsket, eller jeg skjønte at jeg hadde vært det hele veien, lenge. Han derimot.. han inviterte meg på kino, men samme dagen avlyste han. Jeg sendte sms og sa "det går bra, skal vi heller møtes en annen dag? ". Og det er 2 uker siden, og han har ikke svart på de meldingene jeg har sendt i ettertid, og avvist telefonsamtaler. Jeg har sluttet å ta kontakt, men altså fyfaen så lite verdt en føler seg etter noe sånt. Anonym poster: c2d52aa78dd9e47f3e6fb29a57aef48c
en'krone Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Han følte nok ikke det samme dessverre, men klarte vel ikke motstå fristelsen der og da. Per def har han vel brukt deg, og er klar over det selv. Og han skjønner vel hva han egentlig har gjort og trekker seg unna pga samvittighet iom at dere er/var venner. Nå prøver han skygge banen fordi han ikke vil såre, eller se at han sårer. Det er vel en grunn til at man ikke skal bli romantisk med venner.
Dolly-Duck Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Tåpelig gjort av ham, men han er nok desverre ikke interessert:( Move on:) Slike menn vil man ikke ha uansett:) 2
mlody Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Vet at noen av mine kamerater driver med jenter som de i utgangspunktet er interesserte i, men med det samme de får henne så er det ikke interessant lengre.. Han kunne i det minste ha sagt noe eller avsluttet det på et vis, og ikke bare fryse deg ut, det er så utrolig dårlig gjort.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Jeg har opplevd noe av det samme og det har bare ført til at jeg nekter å ligge med noen som helst med mindre han er kjæresten min. Their loss Anonym poster: f48afb873e5d0284d48921ddf17f9e07 2
Gjest Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Det er i hvertfall ikke din skyld på noen måte. Han har ikke de samme følelsene, og er feig som ikke tør å si noe mer. Vær glad du oppdaget det nå, slik at du ikke falt for han desto mer. Det er godt du ikke tar noe mer kontakt, det skal du heller ikke gjøre. Jeg forstår at du kan sitte igjen med en følelse at du ikke er verdt noe, men noen ganger er ikke følelsene gjensidige. Det er bare kjipt at noen ikke har baller nok til å si ifra. Beklager språket En klem til deg ts
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Så kjipt når en faktisk har vært venner lang tid i forveien. De få gangene jeg har havnet til sengs med noen jeg har kjent på forhånd, har heldigvis ikke relasjonen blitt helt ødelagt etterpå, selv om det ikke utvikler seg til noe mer følelser fra den ene eller andre parten. Faktisk har jeg alltid fortsatt å være på hils/venn med de jeg har hatt sex med, så jeg ville syntes fyren var usedvanlig feig om han ikke engang gadd å svare på meldinger. At han unngår selve temaet er så sin sak. Anonym poster: 7889e3ea9a744de49c07bbbbc1f5592c
Nettinettet Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 Det er desverre slik at enkelte menn er stormforelsket frem til de får sex. Da mister de piffen og innser at de egentlig bare var forelsket i forelskelsen. Jeg synes nesten det er like vondt å få vite at det ikke var meg han var forelsket i som at jeg ikke hører noe..
Neket Skrevet 29. november 2012 #9 Skrevet 29. november 2012 Gå og sikle etter en venn i flere år, også når man havner i seng, var det ikke noe allikevel? For en kronidiot/vingle-petter/snøsokk. Enda en grunn for meg til aldri å gå på venner. Makan!! Hrmpf! 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #10 Skrevet 29. november 2012 Jeg har selvsagt ingenting imot at han ikke hadde følelser likevel, og jeg ble forelsket, det kan en leve med, det går over. Men det jeg ikke synes er greit er at han ikke en gang fortalte meg det, han bare kuttet meg rett ut og vil ikke snakke med meg eller noe.... Liksom "jeg er taus, ta et hint" opplegg. Trodde det var mer respekt mellom oss en så der. TS Anonym poster: 51cda97a256a160669a610a8f4b5c207
Gjest Lenni20 Skrevet 29. november 2012 #11 Skrevet 29. november 2012 åh . en klem til deg Jeg har vært i samme båt.. er helt forferdelig ! Blir helt gal av å tenke på det.. Syns vi burde slippe en lang for alle som behandler folk på den måten!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 Jeg har selvsagt ingenting imot at han ikke hadde følelser likevel, og jeg ble forelsket, det kan en leve med, det går over. Men det jeg ikke synes er greit er at han ikke en gang fortalte meg det, han bare kuttet meg rett ut og vil ikke snakke med meg eller noe.... Liksom "jeg er taus, ta et hint" opplegg. Trodde det var mer respekt mellom oss en så der. TS Anonym poster: 51cda97a256a160669a610a8f4b5c207 Vært igjennom det samme. Det er så ufatterlig vondt! Hadde kjent mannen i flere år, og han hadde hatt lyst i flere år. Jeg holdt igjen fordi jeg ikke ville ødelegge noe vennskap. Men så var jeg så dum å gå med på å prøve og date. Daten gikk veldig bra, og vi hadde det kjempefint sammen en stund. Jeg fortalte at jeg hadde fått følelser, han sa at det var greit, men han ville ta det rolig. Senere tok jeg opp temaet igjen, han ba meg vente litt til. Jeg ventet. Dum som jeg var. I går fikk jeg smellen, bilde av han og... en eller annen dame på fb. RETT OPP I TRYNET PÅ MEG! Han ba meg vente! Jeg har aldri hatt så vondt. Det er som du sier, helt greit om følelsene ikke er gjensidig, det er ikke noe man kan noe for. Men det handler om å kunne ha litt respekt, og hvertfall når det er snakk om folk man kjenner godt fra før! Anonym poster: 2fb1ceabec15a3dec04bf2b55a7a1a9d 1
Nettinettet Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Jeg har opplevd noe av det samme og det har bare ført til at jeg nekter å ligge med noen som helst med mindre han er kjæresten min. Their loss Anonym poster: f48afb873e5d0284d48921ddf17f9e07 Jeg har også en slik "regel" men det er desverre heller ikke noen sikring mot slike menn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Skriv ham en SMS hvor du forteller hvor skuffa du er over feigheten hans, og ønske ham lykke til videre i livet? Om han er av player/drittsekk-typen kommer han ikke til å bry seg om dette, men om han er av den feige og/eller dumme typen, som forsvinner fordi han er for redd, eller ikke forstår bedre, kan det jo tenkes han får noe å tenke på. Er han sosialt tilbakestående nok kan det jo tenkes han faktisk ikke forstår at dette ikke er akseptabelt overhodet... Anonym poster: ded2866ddb55aaeaaa75c37db89d1829 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Skriv ham en SMS hvor du forteller hvor skuffa du er over feigheten hans, og ønske ham lykke til videre i livet? Om han er av player/drittsekk-typen kommer han ikke til å bry seg om dette, men om han er av den feige og/eller dumme typen, som forsvinner fordi han er for redd, eller ikke forstår bedre, kan det jo tenkes han får noe å tenke på. Er han sosialt tilbakestående nok kan det jo tenkes han faktisk ikke forstår at dette ikke er akseptabelt overhodet... Anonym poster: ded2866ddb55aaeaaa75c37db89d1829 Det der lurer jeg litt på også. Burde man ikke sende en siste sms med klar beskjed om hva man synes om sånt, og deretter lykke til videre. Bare for å gni det inn om han har det minste snev av dårlig samvittighet, understreke at dette er lavmål. Eller er det bare teit? Anonym poster: 2a05af908d23985a4ce97df5200fb4ee 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #16 Skrevet 1. desember 2012 Uff! Vet du, jeg føler så med deg. Tror vi alle opplever det der en eller annen gang... Vet du er skuffet og såret nå, og helt ærlig for en douchebag! Håper han får genital herpes eller noe:p haha Anonym poster: 0c22894897862c8491faed099280ad58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå