AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Jeg er en stille og sjenert gutt som ikke har noe særlig erfaring med jenter, annet enn vennskap. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt kjekk heller. Men idag sa ei venninne av meg at jeg var kjekk og gikk litt i detalj på hvorfor hun syntes det. Det ga meg et veldig selvtillitsboost, mulig det bare er midlertidig, men det er utrolig hva en liten kommentar kan utgjøre Anonym poster: 8330af8cbd22abefef96099a9e1ca887 14
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Ja, det er utrolig hvor mye ord kan bygge noen opp. Glad på dine vegne, har følt den følelsen selv, det er en flott følelse Ordet har veldig makt, men desverre fungerer det andre veien og. Anonym poster: b07241f8776a886bef6407c00d16e945 1
Gjest gressløk Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Så bra! Jeg kunne ønske folk ga ut sånne komplimenter litt oftere.
Gjest Gunfreak Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Ja slike komplimneter er som er regnstrom i en ørken for folk som ikke hører det ofte, slik var det for meg også for bare 1-2 måneder siden. Og det betyr også kjempe mye når du finner noen som er glad i deg på en romantisk måte viss man ikke har opplevd det før heller. 1
Essensen Skrevet 29. november 2012 #7 Skrevet 29. november 2012 Jeg er i en tvekamp med meg selv om dagen rundt dette med komplimenter. Skal alt komme fra hjertet? Ja, det er jo det ideelle. Kan ikke se for meg et forhold f.eks. der det ikke er "nok" med ord fra hjertet. Men si du ser en person som du objektivt sett ikke tenker er spesielt pen/kjekk, og ganske sikkert kan anta at ikke får så mange komplimenter på dette at det gjør noe. Tenk hvor uendelig godt det må være for de å få et kompliment fra f.eks. en flott jente/kjekk man om deres eget utseende! Jeg har vært helt firkantet på dette tidligere. Aldri sagt noe jeg ikke mente. Aldri. Problemet da er ofte at man sier det opplagte, og slike kommentarer har så mye mindre verdi nettopp fordi det ikke er mangel på dem. Men hva med en ørliten løgn hvis man vet at det kan redde en persons dag? Tja...
Gjest Summers Skrevet 29. november 2012 #8 Skrevet 29. november 2012 (endret) Jeg er i en tvekamp med meg selv om dagen rundt dette med komplimenter. Skal alt komme fra hjertet? Ja, det er jo det ideelle. Kan ikke se for meg et forhold f.eks. der det ikke er "nok" med ord fra hjertet. Men si du ser en person som du objektivt sett ikke tenker er spesielt pen/kjekk, og ganske sikkert kan anta at ikke får så mange komplimenter på dette at det gjør noe. Tenk hvor uendelig godt det må være for de å få et kompliment fra f.eks. en flott jente/kjekk man om deres eget utseende! Jeg har vært helt firkantet på dette tidligere. Aldri sagt noe jeg ikke mente. Aldri. Problemet da er ofte at man sier det opplagte, og slike kommentarer har så mye mindre verdi nettopp fordi det ikke er mangel på dem. Men hva med en ørliten løgn hvis man vet at det kan redde en persons dag? Tja... Om alle hadde ljugd så hadde det jo fungert dårlig, men jeg gir komplimenter for å være snill og motivere. Endret 29. november 2012 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå