Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene hatt veldig vonde pupper. Det begynte ømhet når jeg tok av BH, til så at brystvortene ikke kunne være borti noe. Og våkner jeg om natten når jeg snur meg, klarer ikke bruke BH. Det verker ikke sånn som når man har en betennelse, det er kun i bevegelse eller berøring det gjør vondt.

Jeg har PCOS og er vant litt ømme pupper fra tid til annen, men ikke sånn som dette. Det har jeg aldri opplevd. Aldri opplevd å ha ømme brystvorter heller..

Hva kan dette være? :klo:

Anonym poster: 9bc39ed13183a05b5c9cc0e64fadedb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser noen ord falt bort i noen av setningene. Håper dere skjønner hva jeg skriver likevel :)

Skrevet

jeg har sinnsykt ømme brystvorter. fikk det etter jeg ble gravid. har også pcos men tror ikke det har så mye å si. har også fått sinnsykt ømme brystvorter så jeg måtte gå uten bh. da jeg hadde betennelse,

Anonym poster: 42192fbc222368e2cdd98353ae87443c

Skrevet

Kanskje du har en betennelse da. Hvis de er varme også så ville jeg sjekket det ut.

Anonym poster: 48ac23d6426a57ba40711d2c8a960d6d

Skrevet

De er ikke noe varmere enn resten av kroppen.. Men det kan kanskje være betennelse uten verking og ekstra varme..?

Graviditet tviler jeg på at det er, dog det er ikke umulig, bare veldig lite sannsynlig...

TS

Gjest jente8923
Skrevet

Har PCOS selv og har noen ganger ekstremt sterke smerter i brystene. Det sprenger og er sinnsykt vondt. Jeg har vært hos legen og de sa det kom av hormoner. De sier smertene minner veldig om melkesprengsmerter, men aldri hatt melkespreng så vet ikke om det er sant...

Skrevet

Har lest at man kan få det pga hormoner mellom eggløsning og mensen, altså hvis egget ikke ble befruktet. Selv hadde jeg det aldri med p-piller men etter jeg sluttet med p-piller så har jeg det, hver eneste mnd. Grusomt vondt!! Har ikke pcos

Anonym poster: cceb743f319c0d8e1b55ba08353e1f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...