Gå til innhold

Justisen bar - styr unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med dørvaktene på Justisen egentlig? Så utrolig frekke at det er helt utrolig. Jeg var på konsert på lørdag, hadde drukket 2 øl og stod pent og pyntelig i kø til Justisen (en bar i Oslo for dere som ikke vet). "Du er for dritings, du kommer ikke inn" fikk jeg høre av den utenlandske dørvakten. ALLTID er det de utenlandske dørvaktene som er frekke mot meg :( Boikotter 90% av alle utesteder i Oslo, bare dritt og elendighet.. Jeg har sendt skriftlig klage til flere barer ang dette, men får ikke svar.

Anonym poster: 514febfcf65f8b68d8ba7152ff868421

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med deg, egentlig? Det er bare et felles faktor her og det er deg. Med andre ord: problemet er ikke dem - det er deg!

Anonym poster: de8619cad44bb54539374ea1eaa6d49b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva er det med deg, egentlig? Det er bare et felles faktor her og det er deg. Med andre ord: problemet er ikke dem - det er deg!

Hva er det med DEG? Er du synsk? Ingen vits å være så frekk hørrudu! Jeg var ikke ufin mot dørvaktene, det er jeg aldri med mindre de begynner.

Anonym poster: aa6ca067c6510708edaceed543399f1e

Endret av Niennas
Skrevet (endret)

Hva er det med DEG? Er du synsk? Ingen vits å være så frekk hørrudu! Jeg var ikke ufin mot dørvaktene, det er jeg aldri med mindre de begynner.

Du er ufin i HI, så da der det nærliggende å tro du er det i virkeligheten også.

Endret av Niennas
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Du er ufin i HI, så da der det nærliggende å tro du er det i virkeligheten også.

Hæ? Ufin hvordan da? Ufin kan du være sjæl. Dørvakta på Justisen var rett og slett frekk, til og med venninna mi reagerte på dette. Er det greit å snakke til folk på denne måten mener du? Hm?

Endret av Niennas
Skrevet (endret)

TS var for full.

Endret av Niennas
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og svar til dette.

Niennas, mod.

Skrevet

Jeg har kommet inn der èn gang, og jeg har prøvd ca. fem ganger. Ikke sluppet inn selvom jeg er edru. Jeg skjønner ikke hva det er med dem..

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde vaktene i dette området var ganske seriøse.

Så hvis de sier at du er for full, så er du nok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...