Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Nå flyr jeg er flint. Jeg reiste idag, skulle på noe jeg gledet meg til. Samboer sa hade, jeg elsker deg osv. Så kommer jeg hjem, og guess what? Han hadde nemlig tenkt over vårt forhold og han vil ikke mer. Han elsket meg ikke mer. Det er greit, man kan ikke styre sine egne følelser. Men fy faen, fra å elske meg, ville gifte seg og få barn med meg, til å mislike meg og gå. På 5 timer!!!! Nå tar han den stakkar han, han lette lenge etter en måte å si det på, han har løyet lenge for seg selv osv. Jeg sier bare fuck han! Jeg er så sint at jeg ikke engang gråter. Gikk først inn i sjokk. Men nå er jeg glad. Hva slags menneske gjør noe sånt? Jeg kom hjem, han tok en tirade om at han ikke elsker meg mer. Så pakket han en sekk og dro til en kompis. Så jeg ble sittende alene i en by, uten venner, uten familie. Uten noe. Gråt så mye. Så kom mamma og hentet meg, vi pakket klær og sånt fort. Og jeg reiste hjem til mamma. Jeg er glad akkurat nå. Jeg ser at livet mitt blir bedre uten han. Han gjorde jo ikke noe annet enn å bruke opp alle hans (og mine) penger på marijuana. Og gjorde ikke en dritt. Tror det skremte han at jeg sa til han at han må skjerpe seg. Han er 26 år, jobber ikke, (skal selvfølgelig bli verdenskjent kunstner, uten å gjøre noe annet enn å sitte hjemme da), røyker seg halvt ihjel. Vet du hva, det er ikke meg. Jeg er ressurssterk. Og jeg tror han har gjort meg en tjeneste. Selvom jeg sikkert griner når jeg legger meg. Må bare legge til, at han igår skulle ha sex med meg, jeg var det beste i livet hans, ville ha barn med meg osv. Idag er jeg visst en ond heks. Fuck han! Vet forresten ikke om jeg legger dette på rett sted. 10
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Og det folkens, er enda en grunn til å ikke røyke hasj... Anonym poster: e2c56cfc50a7521eb69c9cb5229eb5dc 11
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Jeg er glad akkurat nå. Jeg ser at livet mitt blir bedre uten han. Han gjorde jo ikke noe annet enn å bruke opp alle hans (og mine) penger på marijuana. Og gjorde ikke en dritt. Tror det skremte han at jeg sa til han at han må skjerpe seg. Han er 26 år, jobber ikke, (skal selvfølgelig bli verdenskjent kunstner, uten å gjøre noe annet enn å sitte hjemme da), røyker seg halvt ihjel. Vet du hva, det er ikke meg. Jeg er ressurssterk. Fuck han! Vet forresten ikke om jeg legger dette på rett sted. Skjøner at du er skuffa og lei, men om han brukte dine pengar, gjorde ingenting og utan jobb, kvifor innsåg du ikkje det før, at han er ikkje god nok for deg? Kvifor innsåg du det no då han gjekk frå deg?
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2012 Skjøner at du er skuffa og lei, men om han brukte dine pengar, gjorde ingenting og utan jobb, kvifor innsåg du ikkje det før, at han er ikkje god nok for deg? Kvifor innsåg du det no då han gjekk frå deg? Fordi jeg er en dust. Som elsket han høyt. Og trodde kanskje jeg kunne hjelpe han. Jeg har vært så dum. 1
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2012 Og det folkens, er enda en grunn til å ikke røyke hasj... Anonym poster: e2c56cfc50a7521eb69c9cb5229eb5dc Indeed! Det ødelegger faen meg folk. De vil jo ikke gjøre noe! 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Fordi jeg er en dust. Som elsket han høyt. Og trodde kanskje jeg kunne hjelpe han. Jeg har vært så dum. Det skal jævlig mykje til for at ein person endrar seg. Lykke til!
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2012 Det skal jævlig mykje til for at ein person endrar seg. Lykke til! Det har jeg forstått. Jeg syntes synd på han tror jeg. For at familien hans ga f i han og sånne ting. Men det er heldigvis over nå nå er jeg på vei til et mye bedre sted. Et normalt liv. Uten sånne jævla vjoåeqbcbaejcbefpkbckfencfncfncrkbi!!!!!!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Det har jeg forstått. Jeg syntes synd på han tror jeg. For at familien hans ga f i han og sånne ting. Men det er heldigvis over nå nå er jeg på vei til et mye bedre sted. Et normalt liv. Uten sånne jævla vjoåeqbcbaejcbefpkbckfencfncfncrkbi!!!!!! Du er ikkje første som går i "eg skal redde han"-fella. Det er mange jenter som går i den fella.
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2012 Du er ikkje første som går i "eg skal redde han"-fella. Det er mange jenter som går i den fella. I know. Har til og med hørt så mye om den. Trodde han var annerledes. Dette her er jo bare en stor klisjé!
Gjest gjest Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Ja så syke og hjerneskada kan dop-huer bli! Akkurat sånn er min (ex)-kjæreste også. Skriver ex i parantes, da forholdet er uavklart. Han elsker meg her ifra og til evigheten, for i neste øyeblikk forlate meg. Røyker hasj og grønt, uten jobb eller mål for livet. Eller, klart han har mål, men han oppnår dem aldri. Og jeg da, joda, jeg har god jobb, er ressurssterk og målrettet med alt, unntatt når det gjelder han. Jeg vet jeg burde skrevet ham inn i historiebøkene mine, men det har jeg enda ikke klart. Men altså, at han forlot deg slik er ikke sjokkerende for meg. De er egoister og så innrøyka i sin egen verden at de ser ikke klart. Nyt freden du, han kommer nok krypende tilbake, og da håper jeg du er sterkere enn meg!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 Visst du er født i 92 så er du bare 20 år. Ikke tenk så mye på det, du skal "elske" flere i løpet av ditt liv. Men ikke la noen bruke pengene og snylte på deg mer. Anonym poster: b6550dcc3ed071a014474d0a4bf5f44e 1
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2012 Ja så syke og hjerneskada kan dop-huer bli! Akkurat sånn er min (ex)-kjæreste også. Skriver ex i parantes, da forholdet er uavklart. Han elsker meg her ifra og til evigheten, for i neste øyeblikk forlate meg. Røyker hasj og grønt, uten jobb eller mål for livet. Eller, klart han har mål, men han oppnår dem aldri. Og jeg da, joda, jeg har god jobb, er ressurssterk og målrettet med alt, unntatt når det gjelder han. Jeg vet jeg burde skrevet ham inn i historiebøkene mine, men det har jeg enda ikke klart. Men altså, at han forlot deg slik er ikke sjokkerende for meg. De er egoister og så innrøyka i sin egen verden at de ser ikke klart. Nyt freden du, han kommer nok krypende tilbake, og da håper jeg du er sterkere enn meg! Godt å vite at jeg ikke er den eneste som opplever dette. Men jeg har fått min dose. Han har behandlet meg veldig lite pent, og jeg er verdt så mye mer enn den dritten der. Kan godt hende jeg virker selvgod, men fy faen, så stygt han har behandlet meg nå.
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2012 Visst du er født i 92 så er du bare 20 år. Ikke tenk så mye på det, du skal "elske" flere i løpet av ditt liv. Men ikke la noen bruke pengene og snylte på deg mer. Anonym poster: b6550dcc3ed071a014474d0a4bf5f44e Hehe. Tror nok følelsen er den samme som den hadde vært om jeg var 30. Men jeg har lært min lekse når det kommer til drittsekker.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #14 Skrevet 28. november 2012 Hehe. Tror nok følelsen er den samme som den hadde vært om jeg var 30. Men jeg har lært min lekse når det kommer til drittsekker. Følelsen er ikke den samme. Du er ung. Anonym poster: 1b0d1c315b41604ef888a6aaf85e4eb7 2
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2012 Følelsen er ikke den samme. Du er ung. Anonym poster: 1b0d1c315b41604ef888a6aaf85e4eb7 Jaja. Følelsene jeg kjenner er ihvertfall ekte for meg. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 28. november 2012 #16 Skrevet 28. november 2012 Du startet en tråd i går om hvor ille du hadde det etter å ha flyttet til byen hans, om hvor egoistisk og ufølsom han er. Kanskje like greit at det ble slutt? 1
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 28. november 2012 Du startet en tråd i går om hvor ille du hadde det etter å ha flyttet til byen hans, om hvor egoistisk og ufølsom han er. Kanskje like greit at det ble slutt? Ja. Det er det. Men er jo ikke gøy når man får det som et sjokk. Men tenker jo at dette er godt for meg, jeg vil jo noe med livet mitt, jeg er ung, og jeg kan. Han vil ikke, kan ikke, gidder ikke. Det er ikke meg. Mye som kommer ut nå, men jeg er egentlig lettet. Selvfølgelig lei meg over at det ikke ble, men men.... 1
Gjest navnelapp Skrevet 28. november 2012 #18 Skrevet 28. november 2012 Men ikke la noen bruke pengene og snylte på deg mer. Anonym poster: b6550dcc3ed071a014474d0a4bf5f44e Kloke ord. Og engelskmennene har eit uttrykk for dette: Good riddance. Ta vare på deg sjølv no, og skap ditt eige liv på eigne bein.
Cupcake92 Skrevet 28. november 2012 Forfatter #19 Skrevet 28. november 2012 Kloke ord. Og engelskmennene har eit uttrykk for dette: Good riddance. Ta vare på deg sjølv no, og skap ditt eige liv på eigne bein. Ser nå hvor dum og naiv jeg har vært. Ja, nå skal jeg faen meg få det livet jeg vil ha. Ikke sitte og lure på om han har brukt opp alle pengene på weed igjen :D På tide å komme seg videre. Selvom jeg gråter Iblandt. Men vet ikke om jeg gråter fordi jeg savner han eller fordi jeg er lei meg for det som ikke ble.
Gjest gubbjævel Skrevet 29. november 2012 #20 Skrevet 29. november 2012 Jeg kan ikke skjønne annet enn at du skal være ufattelig glad for at han er borte og at du ikke har kastet bort halve livet på noe slikt. Du er ung, finn deg en grei, oppegående gubbjævel med nogenlunde struktur på livet. Mvh Gubbjævel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå