AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 For et år siden så kjøpte jeg meg bh hos Lindex. Det jeg ikke var klar over at den satt som et skudd både her og der. Og nå har det gått et års tid og jeg slet ut de to jeg hadde kjøpt. Spørsmålet er hvor i alle dager kan jeg få tak i den? Beskrivelse: Den har bredestropper. Minner litt om et korsett, men er ikke det. Den er kortere enn et korsett og har mange hekter bak på ryggen. Stroppene kan en ta av. Og jeg kjøpte den på Lindex. Jeg mener den kostet rundt 200 - 300 kr. Ble du noe klokere nå? Er det noen som har ide om hva er jeg snakker om? Hvor jeg kan få tak i noe sånt? Da blir jeg veldig glad :-) Anonym poster: 24d409eecff9d82cac62a01c50228db8
Gjest ms_kwang Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Vel..aner ikke, prøv på Change? Undertøyet særlig Bh'ene er litt dyre, men de er av god kvalitet + om du ønsker så måler de størrelse og slikt på hva du egentlig skal bruke. Jeg gikk i flere år med 75C, men min strl er egentlig 70DD xD De har alt fra fine,sport, behagelige med/uten pushups, er verdt å stikke innom å se om du har det i din by:)
Adele Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Vel..aner ikke, prøv på Change? Undertøyet særlig Bh'ene er litt dyre, men de er av god kvalitet + om du ønsker så måler de størrelse og slikt på hva du egentlig skal bruke. Jeg gikk i flere år med 75C, men min strl er egentlig 70DD xD De har alt fra fine,sport, behagelige med/uten pushups, er verdt å stikke innom å se om du har det i din by:) For å gi nok et bilde av disse størrelse: På H&M bruker jeg 80A, på Cubus 70C, mens på Change bruker jeg 65F. For å være ærlig, bruker jeg heller litt ekstra penger på kvalitet enn på den kvantiteten som er på de kjedebutikkene - de er ingen undertøysbutikk!
Gjest Lille-pus Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 For et år siden så kjøpte jeg meg bh hos Lindex. Det jeg ikke var klar over at den satt som et skudd både her og der. Og nå har det gått et års tid og jeg slet ut de to jeg hadde kjøpt. Spørsmålet er hvor i alle dager kan jeg få tak i den? Beskrivelse: Den har bredestropper. Minner litt om et korsett, men er ikke det. Den er kortere enn et korsett og har mange hekter bak på ryggen. Stroppene kan en ta av. Og jeg kjøpte den på Lindex. Jeg mener den kostet rundt 200 - 300 kr. Ble du noe klokere nå? Er det noen som har ide om hva er jeg snakker om? Hvor jeg kan få tak i noe sånt? Da blir jeg veldig glad :-) Anonym poster: 24d409eecff9d82cac62a01c50228db8 Oh yes, Mam' I do. Det du snakker om er det jeg kaller en basque, og som Lindex kaller en bustier Lindex har noen bustier'er på hjemmesidene sine her. Ellers vil en tur i en velassortert undertøysforretning vil kunne gi deg det du er på jakt etter, men vær da forberedt på å måtte gå betraktelig opp i pris i forhold til den prisen du nevner for Lindex. - du får dog en annen kvalitet, men som sagt også en helt annen pris. Et par eksempler på slike kvalietsprodukter er: PrimaDonna Marie Jo - denne har avtagbare skulderstropper som også kan festes som en halterneck, eller bare tas av. Strømpeholderene er avtagbare. Egen, lang og god, erfaring med spesielt Marie Jo sine BH'er med avtagbare skulderstropper er at samme hvor mange ganger du har tatt dem av og på (for å bytte dem med silikonstroppene) så holder de. Ingenting blir slankete i innfestingene. Lykke til med letingen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå