willsru19 Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 I høst har jeg igjennom studiene blitt kjent med ei fantastisk jente, som jeg har god kjemi og øyekontakt med. Hun har spurt etter nummeret mitt, og invitert meg med på kaffe to ganger, men er litt usikker på hva hun legger i det. Det som gjør meg usikker er hennes utadvente personlighet. Jeg vet at hun har mange nære guttevenner som hun treffer på fritiden, derfor er jeg litt redd for at det er meg som er innbilsk. Hun har også gitt meg noen komplimenter for utseende, men jeg har den oppfatning at hun er hyggelig med de fleste hun blir kjent med. Tror dere hun faktisk er interessert, eller er det mulig at hun bare er veldig utadvent? Og hva bør jeg egentlig gjøre videre?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Drikk kaffe med henne og se hva som skjer. Du merker om hun legger videre an på deg. Anonym poster: 0ba83f9cf62786d71a5bf310cab4e5fb
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Ja, det vil jeg si. Jeg som jente hadde ikke invitert noen på kaffe om jeg ikke var interessert, men det er nok veldig individuelt. Nå er ballen hos deg, og du bør invitere henne ut. Anonym poster: c1187305d3208efca7cd00b0e518709b 1
Gjest Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Nja, om hun er veldig utadvent så er det ikke godt å si, men jeg vil tro at det er fordi hun er interessert. Om hun allerede har spurt deg et par ganger, så er det din tur nå! Inviter hun ut, og ha det koselig. Ikke tenk så mye på hva det er, eller hva som forventes eller ikke. Du merker fort om det er romantiske følelser der eller ikke
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Hm... Jeg er veldig utadvendt, og jeg tar ofte kaffe med folk jeg ser på som venner.Men jeg kjenner ikke personen, så aner ikke. Ønsker deg lykke til =) Anonym poster: bda5d96266bdc14e69947973c80b96bb
Gjest pålogget Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 huff..teit med slike folk som ikke kan annet enn å være hyggelig mot noen de er interessert isåfall...husker jeg hadde en kompis som ga komplimenter f.eks på klærne til jentene han hadde lyst å "sjekke opp" og jentene så på han som en hyggelig gutt i vennesonen. Kompisen min klaget på dårlig sjangs hos jentene, så måtte veilede han en del, så det gikk jo greit i og med at vi var roomies. Så etter ett halvtår fikk han seg dame ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå