Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #1 Skrevet 6. mars 2004 Var i en helsekostbutikk og ba om å få et produkt jeg hadde lest om i et blad. Fikk varen, betalte kr 250,- og gikk. Da jeg kom hjem satte jeg meg ned for å lese bruksanvisningen og ser at produktet heter noe liknende som det jeg ba om, men ikke er det samme. Kan jeg gå tilbake til butikken og be om å få bytte? Pokker også, kjøpte det på den helt andre kanten av Oslo og gav ekspeditrisen lapp med navnet. Trodde det var det riktige jeg. Irriterende
Gjest Xavia Skrevet 7. mars 2004 #2 Skrevet 7. mars 2004 Du kan jo prøve å bytte det, så lenge pakken fortsatt er forseglet, du har kvitteringen burde det da gå i orden. For sikkerhets skyld (siden du hadde litt reisevei til denne butikken) så går det an å ringe først.
Anki1971 Skrevet 7. mars 2004 #3 Skrevet 7. mars 2004 Det bør du da ha lov til så lenge du ikke fikk riktig vare .. Men ring og hør først da vel.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2004 #4 Skrevet 7. mars 2004 Jepp, gå tilbake, og krev å få det produktet du ba om. Med mindre du skrev feil navn på lappen du gav ekspeditøren ser jeg ikke noe grunn til at du ikke skal få byttet til riktig vare. Det er jo ikke din feil at den personen gjorde en feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå