Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Var i en helsekostbutikk og ba om å få et produkt jeg hadde lest om i et blad. Fikk varen, betalte kr 250,- og gikk. Da jeg kom hjem satte jeg meg ned for å lese bruksanvisningen og ser at produktet heter noe liknende som det jeg ba om, men ikke er det samme. Kan jeg gå tilbake til butikken og be om å få bytte? Pokker også, kjøpte det på den helt andre kanten av Oslo og gav ekspeditrisen lapp med navnet. Trodde det var det riktige jeg. Irriterende

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Du kan jo prøve å bytte det, så lenge pakken fortsatt er forseglet, du har kvitteringen burde det da gå i orden.

For sikkerhets skyld (siden du hadde litt reisevei til denne butikken) så går det an å ringe først.

Skrevet

Det bør du da ha lov til så lenge du ikke fikk riktig vare .. Men ring og hør først da vel.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, gå tilbake, og krev å få det produktet du ba om.

Med mindre du skrev feil navn på lappen du gav ekspeditøren ser jeg ikke noe grunn til at du ikke skal få byttet til riktig vare.

Det er jo ikke din feil at den personen gjorde en feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...