umuligejulie Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 hvor er det best å laste ned musikk? limewire er visstnok ikke noe å skryte av lenger..? jeg bruker bare spotify og youtube om dagen, noe som er såå irriterende når jeg ikke får spilt av lister på youtube på mobil og spotify har fint lite dubstep! men jeg har hørt (for sikkert et år eller to siden da) at å laste ned fra piratebay i utorrent eller bittorrent er det beste.. er jeg heelt ute å kjører?
-Jiinxs- Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 (endret) Dette er vel på grensen at en moderator kommer å smekker oss som svare på pungen? Endret i henhold til reglene. Tekola, mod. Endret 29. november 2012 av Tekola 1
TMB Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 (endret) Endret i henhold til reglene. Tekola, mod. Endret 29. november 2012 av Tekola
Gjest Tekola Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Tråden stenges da den bryter med reglene våre. Du har ikke lov til å poste innlegg som inneholder: * Informasjon som kan lede til ulovlig kopiering/nedlasting. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg