Gjest Scampi Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Hei! Ja jeg lurer på hvor lenge du beholder telefon nummeret til en person du har "rotet med/datet" over en lang periode, ca 5/6 mnd? Dersom det ikke blir noe mellom meg og vedkommende, pleier jeg å slette tlf nummeret hans med en gang.. Men jeg har opplevd at gutter har tatt kontakt med meg 4-5 måneder etter at jeg har snakket med dem, slettet nr deres... Hvordan ligger det ann hos dere? Jeg er bare nysgjerrig
Gjest Katten. Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Jeg sletter som regel ikke numre. Om ikke det endte slik at jeg overhodet ikke vil ha kontakt med vedkommende igjen. Telefonnummer er som sanger, bare fordi jeg ikke har lyst til å høre på den nå, så kan det hende jeg vil høre på den i framtiden. 2
Gjest Scampi Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg sletter som regel ikke numre. Om ikke det endte slik at jeg overhodet ikke vil ha kontakt med vedkommende igjen. Telefonnummer er som sanger, bare fordi jeg ikke har lyst til å høre på den nå, så kan det hende jeg vil høre på den i framtiden. Så selv om du ikke har hatt kontakt med jenta på 4 mnd, men dere har datet før og plutselig var det en av dere som ikke tok mer kontakt, (la oss si det var du som sluttet å ta kontakt med henne) så sparer du på tlf nr hennes? Betyr det ikke at du ikke er interessert i henne lenger da? Endret 28. november 2012 av Scampi
Gjest Katten. Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Jeg har telefonnummeret til ei jeg datet for fem år siden på telefonen min. Venner jeg har mistet kontakten med for enda lengre siden. Det koster meg ingenting å ha nummeret i telefonboken min - men om jeg trenger det senere, så kan det være kronglete å finne det på nytt. Handler overhodet ikke om jeg er interessert i vedkommende eller ikke. 6
Veggdyret Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Jeg hadde sikkert hatt nummeret til de jeg rotet med for 10 år siden på telefonen enda, om jeg ikke hadde byttet telefon et par ganger i mellomtiden. Gidder aldri å slette telefonnummer fra kontaktlista. 1
Gjest Memories Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Jeg har enda nr til de jeg dreiv på med på ungdomsskolen. Sletter aldri nummer.
Gjest Scampi Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Morsomt å lese! Er det fordi det minner dere om den tiden dere holdt på med de? For meg er det bare sånn at er jeg ferdig med de, så er jeg ferdig med de.. Da kvitter jeg meg med alt som har med de menneskene å gjøre..
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Morsomt å lese! Er det fordi det minner dere om den tiden dere holdt på med de? For meg er det bare sånn at er jeg ferdig med de, så er jeg ferdig med de.. Da kvitter jeg meg med alt som har med de menneskene å gjøre.. Samme her. Jeg sletter så snart jeg vet at det ikke er mer å hente... Anonym poster: aa9546c6feeafcfd7868f83baf658fb0
Gjest Scampi Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Samme her. Jeg sletter så snart jeg vet at det ikke er mer å hente... Anonym poster: aa9546c6feeafcfd7868f83baf658fb0 Ikke sant? Ihvertfall i de tilfellene der jeg har blitt såret av vedkommende, da sletter jeg nr hans, fordi det bare gjør meg deprimert... Så er jeg jo også litt nysgjerrig på(spesielt mannfolk), om de bryr seg like mye om sånt?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Sletter ikke. Om det ikke fungerte som forhold/elskere etc, kan man fungere som venner. Anonym poster: 6f7ed9cdfe463259d4fc080bcac059ee
challenger Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 Morsomt å lese! Er det fordi det minner dere om den tiden dere holdt på med de? For meg er det bare sånn at er jeg ferdig med de, så er jeg ferdig med de.. Da kvitter jeg meg med alt som har med de menneskene å gjøre.. For meg handler det om latskap. Jeg sletter så og si aldri nummer fra kontaktlista, så der kan det stå nummeret til folk jeg har glemt hvem er osv. Har absolutt ingenting med minner å gjøre, jeg er jo aldri inne på kontaktlista bare for å "lese" akkurat.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #12 Skrevet 29. november 2012 jg sletter som regel ikke nummer med mindre det ble avsluttet på en måte som gjør at jeg ikke vil ha kontakt. men er det sånn jeg absolutt aldri vil ha noe med det mennesker å gjøre igjen.å de plager meg på tlf. bytter jeg nummer med engang. Anonym poster: b954dc67efc24bcf3087d1a380d41761
Snipa Skrevet 29. november 2012 #13 Skrevet 29. november 2012 Jeg beholder ihvertfall de jeg ikke vil ha mere kontakt med, slik at jeg vet når jeg skal la være å ta telefonen. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #14 Skrevet 29. november 2012 Jeg beholder ihvertfall de jeg ikke vil ha mere kontakt med, slik at jeg vet når jeg skal la være å ta telefonen. Med mindre de har registrert seg mot å vises i telefonregistrer, kan du innstallere 180.no appen som forteller deg hvem som ringer,om du ikke kjenner nummeret. Den er gratis, og tar ikke betalt for å søke opp nummerene. Hendig liten app,synes jeg Anonym poster: 6f7ed9cdfe463259d4fc080bcac059ee
Gjest Katten. Skrevet 29. november 2012 #15 Skrevet 29. november 2012 Hvem i allverden går gjennom kontaktlisten sin for å mimre?
Gjest finurlig Skrevet 29. november 2012 #16 Skrevet 29. november 2012 Hvem i allverden går gjennom kontaktlisten sin for å mimre? De som ikke har facebook. Neida. Joda. Jeg tilhører de som sjelden sletter nummer. Husker før på gamle telefoner, da var det plass til så og så mange kontakter på sim og telefon, sykt stress når man måtte slette. Nå slipper jeg det
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #17 Skrevet 29. november 2012 Veldig sjelden jeg sletter numre. Egentlig mest av latskap. Kan ikke huske sist gang jeg gikk gjennom kontaklista mi så aner ikke hva slags folk jeg har der. Nå har jeg ikke rota eller drivi med så mange siden jeg har samboer og har hatt det i mange år, så er litt usikker på om jeg har noen kontakter av den typen på mobilen. Anonym poster: 5847db2174d950887832041ab5d2f7f9
Gjest proteinet Skrevet 29. november 2012 #18 Skrevet 29. november 2012 Jeg sletter ikke numrene av den enkle årsak at jeg ikke husker å gjøre det. Dersom det ikke fungerer, så er ikke sletting av telefonnr. det første jeg gjør. Jeg har opplevd at en gutt som jeg møtte på byen tok kontakt med meg fire måneder etter, han sendte meg melding om at jeg gjorde inntrykk på ham og om ikke vi kunne finne på noe en dag. Jeg husket ikke fyren engang, så det ble ikke noe kinodate på oss.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Pleier også å slette tlf nr til mennesker jeg ikke vil/føler for å ha kontakt med. Anonymous poster hash: 31517...037
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 Etter ett brudd, sletter umiddelbart. Kan alltids finne igjen nummer dersom jeg trenger å gjøre det, men gidder ikke å ha dem slik at jeg ser dem gang på gang når jeg går igjennom nummerlisten min. Jeg gjør det med alt, jeg kjenner meg selv og vet godt at jeg kan finne på å gjøre "noe dumt" altså å ringe dem først angre på at jeg gjorde det senere. Så derfor tar jeg ansvar umiddelbart slik at det "dumme" aldri ender opp med å skje. Jeg syntes flere burde være flinke å gjøre det på den måten. For jeg er jaggu i meg ikke den eneste som kan finne på å ringe eksen, men det virker som om jeg er den eneste som kjenner meg selv godt nok til å ta ansvar på forhånd. Alle andre er idioter, og det går for alle dere i tråden her som ikke sletter. Anonymous poster hash: af4a8...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå