Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørke ringer rundt øynene, som jeg synes er svært stygt. Synes ikke det blir ordentlig dekket med concealer heller. Jeg bruker øyekrem fra decleor, men synes ringene har blitt enda mørkere :(

Hva skal jeg gjøre? Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt om noen tips at det hjelper å legge is te pose eller en skje som du har hatt i frysen litt også legge det på øyet.

Skrevet

Feil bruk av øyekrem kan faktisk forverre problemet. Det er viktig å bruke en svært liten mengde, omtrent som det røde på en fyrstikk, og legg kremen på beinet under øynene, ikke rett under øyet. Det er også viktig at du klapper kremen forsiktig inn, ikke gni.

Nok søvn og nok vann er viktig, og kostholdet kan faktisk ha en del å si.

Du kan prøve med en øyekrem som har oppstrammende effekt for å se om det hjelper. Produkter å prøve kan være Clarins Eye Revive Beauty Flash, Yves Saint Laurent Top Secrets Eye Wake-Up Roll On, Clinique Even Better Eyes Dark Circle Corrector eller SkinDoctors Eyecircle. Clarins,YSL og Clinique får du vel på de fleste parfymerier, når det gjelder SkinDoctors skal de ha det på KICKS, eller så kan du bestille online hos f.eks. Feelunique.

Det samme gjelder for concealer - velg en type som er beregnet for partiet under øynene, og som er tilstrekkelig dekkende.

er en bra video som forklarer hvordan du skal legge concealer riktig. Merker å prøve er ArtDeco Perfect Teint, YSL Touche Eclat, Guerlain Precious Light Rejuvenating Illuminator eller Diorskin Sculpt Lifting Smoothing Concealer.

Lykke til!

Skrevet

Tråden ryddet for affiliatelenke.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...